مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

زمینه ی حضور پر رنگ خوشنویسان استان در جشنواره رضوی فراهم شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۷:۱۰
کد خبر: ۷۰۷۱۷۵
زمینه ی حضور پر رنگ خوشنویسان استان در جشنواره رضوی فراهم شود
حجت الاسلام حمید رضا حنان گفت: برگزاری جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی ، فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان به سایر نقاط کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛حجت السلام حنان  در جلسه ی برنامه ریزی و اتاق فکر شانزدهمین جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی  که با حضور معاون هنری و دبیر تخصصی جشنواره ، مسئول دبیرخانه ، مسئول سامانه ی ثبت نام ، کارشناسان هنری اداره کل ، برخی روسای ادارات شهرستان ها ، مسئولین انجمن های خوشنویسی استان و چهره های شاخص هنر خوشنویسی لرستان ، برگزار شد ، اظهار کرد : میزبانی موفق دوره ی پانزدهم این جشنواره ، موجب شد که در دوره ی جدید نیز افتخار برگزاری جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی به استان لرستان برسد که لازم است از برگزار کنندکان این جشنواره در سال گذشته تشکر بعمل آوریم .

وی افزود : هدف از تشکیل اتاق فکر ، استفاده از نظر و پیشنهادات اساتید برجسته ی این حوزه در جهت رفع نواقص گذشته و برگزاری بهتر این رویداد فرخنده و مبارک در استان است که می تواند معرف ظرفیت های فرهنگی و هنری استان به سایر مناطق کشور باشد .

دبیر جشنواره ی ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد : برگزاری جشنواره های موضوعی رضوی در سراسر کشور با این هدف صورت می پذیرد که سیره و سیرت امام رضا (ع) در قالب آثار فاخر هنری در سطح جامعه بسط و گسترش یابد و در همین راستا لازم است شکل اجرایی اینگونه جشنواره ها به صورتی باشد که حضور حداکثری مردم را در آن شاهد باشیم .

حنان یادآورشد : دبیرخانه ی جشنواره باید تلاش کند در تمامی مراحل جشنواره از آغاز تا اختتامیه از ظرفیت هنرمندان و اساتید خوشنویسی استان بهره گرفته و زمینه ی حضور پر رنگ خوشنویسان استان در جشنواره را فراهم آورد . 

وی گفت : از آنجا که این جشنواره نام مبارک امام رضا (ع) را با خود دارد ، با سایر رویداد های خوشنویسی معمول تفاوت داشته و لازم است به گونه ای برگزار شود که زمینه ی تبلیغ و ترویج فرهنگ رضوی در سطح جامعه ، به خوبی به منصه ظهور در آید .

وحنان خاطر نشان کرد : میزبانی از این جشنواره افتخاری بزرگ برای استان لرستان است و امیدواریم همچون سال گذشته در برگزاری آن موفق عمل کنیم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز