استاندار لرستان:

باتوجه به حوادث سال گذشته عملکرد هلال احمر لرستان مطلوب است

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۳۹:۰۹
کد خبر: ۷۰۷۱۹۴
باتوجه به حوادث سال گذشته عملکرد هلال احمر لرستان مطلوب است
سید موسی خادمی با تاکید لزوم تقویت جمعیت هلال‌احمرگفت: عملکرد هلال‌احمر استان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛خادمی در جلسه با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان به مناسبت روز هلال‌احمر ضمن تبریک این روز اظهار کرد: سال گذشته سالی پر حادثه بود که در تمامی این حوادث هلال‌احمر نقش اول و بیشترین مسئولیت را بر عهده داشت.

وی با بیان اینکه این جمعیت در حد توان خود موفق عمل کرده است، افزود: امیدواریم همت و تلاش آنان ادامه داشته و در این زمینه موفق باشند.

 خادمی با اشاره به حوادثی مانند اشترانکوه و زلزله کرمانشاه ،تصریح کرد: در این اتفاقات جمعیت هلال‌احمر استان اقدامات خوبی انجام داد.

وی امدادرسانی را کار شریفی عنوان کرد که انحصاری در آن وجود ندارد وگفت: همه در مقابل انسان‌ها و تمامی موجودات زنده مسئول بوده و بدون توجه به نژاد، رنگ پوست و دین و فرهنگ همدیگر در قبال هم وظیفه داریم که جمعیت هلال‌احمر استان تابحال در این رابطه خوب عمل کرده است.

خادمی  با بیان اینکه با توجهی که نظام به این جمعیت دارد امیدواریم این حوزه تقویت شود، خاطر نشان کرد: کشور ما حادثه‌خیز است و برای همین این سازوکار را باید تقویت کنیم تا به خوبی مسئولیت خود را انجام دهند.

وی  بخشی از کارهای امدادی را به جسارت و قدرت ریسک وابسته دانست و تاکید کرد: بخشی از کمک‌ها و حمایت‌هایی که در استان می‌توان از این جمعیت داشت را انجام خواهیم داد؛ در توزیع اعتبارات حوزه اعتباری آن استانی دیده نشده است و اگر بتوان از ردیف‌های متفرقه مانند بحران کمک کرد تلاش می‌کنیم که حمایت شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز