با حضور مسئولان سیاسی و ورزشی استان و شهرستان

افتتاح سایت پروازی شهید عسگری مهدیرجه گلوگاه

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۳:۱۸:۳۰
کد خبر: ۷۰۷۵۸۱
افتتاح سایت پروازی شهید عسگری مهدیرجه گلوگاه
سایت پروازی شهید محمد عسگری عموزاد مهدیرجه شهرستان گلوگاه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ این سایت که در ارتفاعات مهدیرجه گلوگاه قرار دارد در آینده نزدیک یکی از زیباترین تفرجگاه جهت توسعه ورزش هوانوردی، گردشگری و جذب توریسم ورزشی خواهد شد.

این سایت پروازی عصر دیروز در حضور تباکی، فرماندار، منوچهری، معاون توسعه امور ورزشی استان، ییلاقی اشرفی، مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان، دارابی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، یوسفی، فرمانده سپاه، محمدپور، فرمانده نیروی انتظامی و علاقمندان به ورزش با پروازهای آزمایشی چند چترباز افتتاح شد.

کسری منوچهری، معاون توسعه امور ورزشی، در مراسم افتتاحیه این سایت گفت: این سایت می‌تواند جهت توسعه پروازی در سطح استان نقش مهمی را ایفا نماید.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی مازندران فراتر از امکاناتش برای کشور افتخارآفرینی می‌کند، افزود: دلاورمردان و شیرزنان ورزش مازندران در سال 96 موفق به کسب 488 مدال خوش رنگ جهانی، آسیایی و بین المللی شدند.

همچنین محمدرضا دارابی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلوگاه، ضمن خیر مقدم به مهمانان گفت: این سایت با همدلی و دلسوزی مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌داری رسید و امیدواریم ضمن توسعه ورزش پروازی، تورسیم ورزشی در رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی جوانان نیز موثر واقع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز