رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب کشور:

توطئه ۴۰ ساله دشمنان و مستکبران کم نشده است

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۶:۱۷
کد خبر: ۷۰۷۶۴۴
توطئه ۴۰ ساله دشمنان و مستکبران کم نشده است
نیروهای مسلح در طول تاریخ برای سرفرازی و سر بلندی کشور نقش آفرینی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حجت‌الاسلام بیژن سلیمانی، در اولین همایش سیاسی فرماندهان منطقه غرب آجا (مصباح ۵-۶-۷) در ۲۵ اردیبهشت سال  ۹۷ به میزبانی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش در هتل گلایول شهر کرمانشاه برگزارشد، در جمع حاظرین اظهارداشت: نیروهای مسلح در هیچ حزبی عضو نیستند، و حضور پیدا نمی‌کنند و جانب داری نبایستی داشته باشند..

وی  افزود: نیروهای مسلح در طول تاریخ برای سربلندی و سرفرازی کشور بسیار نقش آفرینی کرده‌اند.و نقش کلیدی و اثرگذار داشته‌اند.

ریاست عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی ارتش تاکیدکرد:  قدرت نیروهای نظامی می تواند موفق و اثر گذار باشد که قدمهای مردم، حرمتشان، موضع گیرشان  و زندگیشان در خط مش نظام و رهبری باشد.

حجت‌الاسلام سلیمانی ادامه داد: سردمداران ظلم، جور و کفر تا آنجا که توانسته اند حیله و خیانت ناجوانمردی در برابر نظام و اسلام به کار برده اند، توطئه 40 ساله دشمنان و مستکبران یک لحظه کم نشده است،  بلکه تلاش فراوان می‌کنند برای دلسرد کردن و متوقف کردن این نظام و ملت سر از پا نمی‌شناسند.

وی به بحث برجام اشاره کرد و افزود: در برجام با ده‌ها اتهام واهی آمدند و ناراحت از این بودند که چرا، نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه اثر گذاری دارد( این نظام برآمده از ارزشهای الهی و اسلامی است و بر آمده از برکات شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی است بایستی عظمت داشته باشد)

حجت‌الاسلام سلیمانی ادامه داد: تمام دولت‌ها گفتند سوریه باید برود، ولی اراده نظام جمهوری اسلامی ایران این بود که سوریه بماند و سوریه ماند، این یعنی قدرت و اثرگذاری یک نظام.

وی افزود: ما در سیاست هیچ نقشی نداریم، اما نگاهمان، به نگاه وفکر واراده مقام معظم رهبری است، بایستی دشمن را خوب بشناسیم و مسائل سیاسی منطقه را خوب تحلیل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز