ارشد نظامی آجا در غرب کشور:

اتحاد خوبی بین نیروهای مسلح وجود دارد

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۳۶:۱۷
کد خبر: ۷۰۷۶۵۱
اتحاد خوبی بین نیروهای مسلح وجود دارد
زلزله ثابت کرد فرماندهان در کنار مردم زلزلزله‌زده از همان ساعات اولیه حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا: فرهاد آریانفر، ارشد نظامی آجا در غرب کشور در مراسم اولین همایش سیاسی فرماندهان غرب آجا که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، سیدهادی سید افقهی (کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در ایران و جهان)، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش، بسیجیان خانه های سازمانی قرارگاه و جمع کثیری از پرسنل و خبرنگاران در هتل گلایول شهر کرمانشاه برگزارشد، اتحاد بین ارتش، سپاه نیروی انتظامی، مرزداری، بسیجیان و....را بسیار عالی عنوان کردو افزود: خوشحالیم که در کنار دیگر برادران رزمنده به سیانت از اهداف نظام انجام وظیفه می کنیم.

امیر آریان‌فر ادامه داد: سخنان خوبی در خصوص نیروهای مسلح در ایران است که نشان دهند اتحاد وهمدلی بین این برادران وطن دوست می باشد و ماخداوند را شاکریم که  در کنار دیگر همرزمآن انجام وظیفه می کنیم.

ارشد نظامی آ جا در غرب کشور گفت: جغرافیای راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران به سوی مرزهای کشور توسعه پیدا کرده است، لازم از تمام ظرفیت و پرسنل خود رابه کاربگیریم برای تهدیدات احتمالی دشمن در برابر توطئه های احتمالی علیه ایران عزیز.

امیر آریانفر ابراز داشت: فرمانده بایستی در همه رفتارها شایسته وسرمشق دیگران باشد، و پرهیزگاری، نظامی گری و همه خصوصیات اخلاقی خوب را به دیگران بیاموزد.

وی با اشاره به اینکه فرمانده در راس کار است، تاکیدکرد: فرمانده بایستی سیاست مداران کشور را هدایت کند، زلزله 7.3ریشتری آبان ماه سال گذشته به خوبی نشان داد، فرماندهان نیروهای مسلح با اتحاد وهمدلی به یاری هموطنان شتافتند.

ارشد نظامی آ جا در غرب کشور در ادامه سخنانش افزود: فرمانده بایستی سخنانش برای زیر دستان حکیمانه باشد، صداقت راستگویی،پرهیز از ریا  رابه دیگران بیاموزد.

امیر آریان‌فر ضمن تقدیر از حضور مدعوین در مراسم در خاتمه سخنانش افزود: با تمام وجود  کلیه توان و ظرفیت را برای محقق سازی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار دیگر همرزمان به کار می‌گیریم واز ایران اسلامی حفاظت می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز