استاندار البرز:

تحکیم وحدت ایران و افغانستان تاکید استاندارالبرز در همایش کشوری نخبگان پناهنده

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۳:۱۵:۰۶
کد خبر: ۷۰۸۰۰۲
تحکیم وحدت ایران و افغانستان تاکید استاندارالبرز در همایش کشوری نخبگان پناهنده
استاندار البرز با اشاره به بهره مندی نخبگان و پناهندگان از ظرفیت های علمی این استان گفت: ایجاد وحدت و همدلی بیشتر و تحکیم روابط بین ایران و افغانستان مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری برنا - البرز: محمدعلی نجفی در چهارمین همایش کشوری نخبگان پناهنده، نخبه پروری که ظهر چهارشنبه با حضور نماینده عالی کمیساریای عالی پناهندگان در ایران، سفیر افغانستان در ایران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد؛ به نقش جمهوری اسلامی در حمایت از اتباع خارجی و پناهنده اشاره کرد و اظهار داشت: ایران اسلامی در حوزه بین الملل نقش خود را بنحو تاثیرگذاری ایفا کرده و در کمک به اتباع و مهاجران همواره پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه خدمت صادقانه اتباع و مهاجران و پناهندگان را طبق تکالیفی که دولت مشخص نموده انجام می دهیم؛ افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره خود را خادم پناهندگان دانسته و در جهت کمک به افغانستان با جدیت حضور داشته است.

نجفی در جمع نخبگان افغانی به ظرفیت های علمی این استان هم اشاره کرد و گفت: البرز، استان علم و فناوری و نخبگان است و جزو ۲ استان برتر کشور در فناوری و پژوهش محسوب می شود و از این حیث که نخبگان تبعه افغان را در دامان خود پرورش می دهد انتظار  نیز دارد که برای آبادانی کشور خود و ایجاد وحدت و همدلی بیشتر بین دو کشور گام برداشته شود.

 تکریم ارباب رجوع، پناهندگان،سرکشی مدیران به خانواده های اتباع خارجی و شهدای این قشر  همچنین  فراهم ساختن بسترهای درمان از دیگر تاکیدات استاندار البرز بود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز