مدیر کل اوقاف و امور خیریه خبر داد:

اجرای طرح ضیافت الهی در ۹۰ بقعه استان

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۰۸۰۶۰
اجرای طرح ضیافت الهی در ۹۰ بقعه استان
مدیر کل اوقاف و امور خیریه گفت:طرح ضیافت الهی با هدف ترویج فرهنگ دین،قرآن و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ، از تاریخ 27/2 سال جاری لغایت 26/3 در 90 بقعه متبرکه در سطح استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد،حجت الاسلام والمسلمین محمد احمد زاده در نشست خبری طرح ضیافت الهی با اظهار تاسف در خصوص اقدام ظالمانه رژیم صهیونیستی و شهادت فلسطینیان به شرح برنامه های این طرح پرداخت و گفت:در این طرح اقامه نماز جماعت در دو وعده و بعضاً در سه وعده در ۹۰ بقعه متبرکه برگزار خواهد شد علاوه بر آن بیش از ۱۰۰ نفر مبلغ روحانی در این بقاع به فعالیت مشغول هستند که در کنار آن خیمه های معرفت با غرفه کودک،غرفه چند رسانه ای،مشاوره دینی و خانواده  برپا میشوند.

 وی ادامه داد:محافل انس با قرآن در ۷۰ بقعه شاخص استان با حضور قاریان مطرح برگزار خواهد شد همچنین در طول طرح سخنرانی هایی در ۶۶ بقعه ایراد و جلسات تفسیر در 44 بقعه به صورت منظم برگزار میشود.

احمد زاده با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به سفره های افطاری ساده تصریح کرد:مراسمات افطاری ساده به کمک خیرین در ۵۸ بقعه برگزار میشود،همچین بسته های افطار خشک از محل موقوفات و کمک های خیرین به قیمت کلی هر بسته ۱۱۰ هزار تومان تهیه و در مناطق محروم توزیع میگردد.

وی افزود:مراسم وفات حضرت خدیجه به عنوان خدیجه مادر امت،در 41 بقعه و مزاسم میلاد امام حسن مجتبی (ع) در 62 بقعه و مراسم شب احیا و وفات امام علی(ع) در 73 بقعه متبرکه برگزار و همچنین در پایان ماه نماز عید فطر در 44 بقعه برپا خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی نیز در 9 بقعه برپا خواهد شد همچنین اوقاف در نمایشگاه قرآن حضور پر رنگ به عمل خواهد آورد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز