دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان:

تعامل مدیران روابط عمومی‌ ادارات استان با رسانه‌ها بیشتر شود

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۶:۳۳:۱۲
کد خبر: ۷۰۸۰۹۷
تعامل مدیران روابط عمومی‌ ادارات استان با رسانه‌ها بیشتر شود
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان گفت: باید تعامل مدیران روابط‌عمومی ادارات استان همدان با رسانه ها بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اسدالله ربانی  با تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالین این عرصه گفت: همایش بزرگ روابط عمومی های استان همدان

با مشارکت بخش خصوصی در هتل باباطاهر همدان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان همدان بدنبال تحول در حوزه اطلاع رسانی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها هستیم، گفت: طی سه ماه اخیر سعی شده اقداماتی در راستای ارتقاء روند اطلاع رسانی و روابط عمومی دستگاه ها شاهد باشیم اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان گفت: تشکیل شورای اطلاع رسانی استان همدان و توانمند سازی روابط عمومی ها دو برنامه اصلی حوزه روابط عمومی ها است و به زودی سند اطلاع رسانی استان را به عنوان یک کار ابتکاری در استان همدان آماده و در شورای اطلاع رسانی استان تصویب خواهیم کرد.

ربانی مهر افزود : مدیران، رسانه ها و روابط عمومی ها سه محور اصلی اطلاع رسانی هستند و باید هر سه محور به خوبی در جهت اطلاع رسانی اصولی و با برنامه حرکت کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: نگاهها به حوزه روابط عمومی ها باید اصلاح شود و سعی شود زمینه آشنایی و آگاهی بیشتر به مردم از خدمات نظام و دولت فراهم شود و براین اساس امروز جامعه نیازمند روابط عمومی های فعال، پویا و با نشاط و دارای سطر رسانه ای است که این امر مهم باید در جامعه محقق شود.

ربانی مهر اضافه کرد: رسانه های استان همدان در توسعه استان تأثیر گذار هستند و باید ارتباط و تعامل مدیران و روابط عمومی ها با رسانه ها بیشتر شود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان گفت: در ارزیابی وزارت کشور روابط عمومی استانداری همدان رتبه اول را در جذب مخاطبان در فضای مجازی داشت.

ربانی مهر افزود: اطلاع رسانی بدون فضای مجازی سخت است و باید با استفاده از ظرفیت پیام رسان های داخلی در زمینه اطلاع رسانی تلاش کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اضافه کرد: استانداری همدان در ۷ پیام رسان داخلی فعال است اما پیام رسان های داخلی متاسفانه ضعف های بسیاری دارند و کار اطلاع رسانی را بسیار سخت کرده و باید فکری برای حل این مشکلات بشود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان اضافه کرد: طرح ساماندهی و ارزیابی روابط عمومی ها در ۷ گروه تخصصی از اقدامات در حوزه روابط عمومی هاست که در هیچ استانی انجام نشده است.

ربانی مهر گفت: به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی علاوه بر برنامه های ادارات و دستگاههای دولتی و بخش خصوصی برنامه هایی چون دیدار مدیران روابط عمومی با آیت اله محمدی نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از دفاتر نشریات  و خبرگزاری ها، بازدید از واحدهای تولیدی، تقدیر از روابط عمومی های دارای رتبه برتر ملی در سال ۹۶، برگزاری کارگاههای آموزشی، برنامه های فرهنگی، ورزشی و فوق برنامه و در نهایت برگزاری همایش بزرگ روابط عمومی های استان در روز ۲۷ اردیبهشت در هتل باباطاهر با مشارکت بخش خصوصی را خواهیم داشت.

ربانی مهر در پایان از مدیران کل دستگاههای اجرایی خواست در زمینه ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در ادارات تلاش و سعی کنند مشکلات روابط عمومی ها از جمله ساختار اداری، نیروی انسانی، تجهیزات، آموزش های لازم را به نحو شایسته و اصولی حل کنند تا روابط عمومی ها با آرامش بیشتری در زمینه اطلاع رسانی تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز