روابط عمومی ورزش و جوانان لیدر اطلاع رسانی است/ چراغ روابط عمومی های ورزشی برای انعکاس رویدادها روشن است

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۲۰:۵۹
کد خبر: ۷۰۸۲۴۵
روابط عمومی ورزش و جوانان لیدر اطلاع رسانی است/ چراغ روابط عمومی های ورزشی برای انعکاس رویدادها روشن است
مدیرکل ورزش و جوانان ضمن تبریک روز ارتباطات گفت: نقش روابط عمومی در دستگاه ورزش و جوانان بسیار ویژه و گسترده است و حکم لیدر اطلاع رسانی را در امور مربوط به ورزشکاران و جوانان بر عهده دارد.

امیر غفرانی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی برنا - استان البرز ؛ ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن روز ارتباطات در تبین نقش و جایگاه روابط عمومی در سازمان ورزش و جوانان گفت: کار روابط عمومی در حوزه امور ورزش و جوانان بجهت طیف بسیار گسترده و فراگیری که در دو بعد، ورزش و پیگیری نیازها و مطالبات امور جوانان وجود دارد؛ بسیار خاص و ویژه است بنوعی باید آن را لیدر اطلاع رسانی نامید. 

وی با اشاره به ظرفیت های ورزشی استان البرز  و برنامه های اولویت دار در ساماندهی امور جوانان افزود: به ویژه در استان البرز که هر روز شاهد شنیدن یک خبر تازه از موفقیت های مربوط به ورزشکاران و جوانان آن هستیم چراغ روابط عمومی ورزش و جوانان در این استان شبانه روز روشن است تا آخرین رویدادها را به لحظه از طریق کانال های ارتباطی و سایر رسانه های جمعی و گروهی مخابره و اطلاع رسانی کند.

غفرانی با بیان اینکه روابط عمومی ها بازوان مشورتی مجموعه مدیریتی محسوب می شوند؛ گفت: این بخش در حوزه ورزش علاوه بر تقویت روابط با رسانه های جمعی و پوشش گسترده رویدادهای ملی - ورزشی، کارکردهای فراوان دیگری نیز دارد که تقویت ارتباط  مستقیم با هیئت های ورزشی در استان و شهرستانها، همچنین ایجاد ارتباط سازمانی با کارکنان، مشتریان و حتی سرمایه گذاران  در امور ورزشی رسالت دست اندرکاران این مجموعه را بسیار خطیر تر ساخته است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: از منظر علمی نیز روابط عمومی ورزشی، یک فعالیت مبتنی بر ارتباط است؛ نقشی که باید با تقویت روابط مطلوب بین سازمان ورزشی و مخاطبان به کسب نتایج مطلوب منتهی شود و بنوعی باید اذعان داشت وظیفه روابط عمومی تسهیل در کسب نتایج مطلوب است.

وی در پایان با قدردانی از تلاش های روابط عمومی ها  افزود: این اداره کل نیز تا کنون سعی داشته تا بسترهای مناسب اطلاع رسانی را با تقویت بخش روابط عمومی برای مخاطبان وجامعه هدف فراهم آورد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز