جوانان را با برنامه های فرهنگی به حفاظت از طبیعت و محیط زیست ترغیب کرده ایم

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۳:۱۹
کد خبر: ۷۰۸۲۵۶
جوانان را با برنامه های فرهنگی به حفاظت از طبیعت و محیط زیست ترغیب کرده ایم
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بازدید از نمایشگاه عکس حیات وحش گفت: این اداره کل با برنامه هایی همچون پاکداشت طبیعت بدنبال فرهنگسازی برای حفاظت از محیط زیست بین جوانان است.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان البرز:  امیر غفرانی در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه عکس حیات وحش که همزمان با روز پرندگان مهاجر در گالری فجر دایر شده است؛ گفت: جای خالی چنین نمایشگاه هایی در سطح استان وجود داشت؛ اینکه عکاسان بتوانند جاذبه های محیط زیست استان را با هنر ثبت لحظه ها از قاب دوربین به مخاطبان خود ارائه دهند؛ حرکت ارزشمندی بود که در این نمایشگاه شاهد‌ آن بودیم.

وی افزود: شرایط جغرافیایی استان البرز و موقعیت کوهستانی آن خاستگاه و زیست بوم پرندگانی از گونه های مختلف است که باید این پتانسیل ها که در بخش گردشگری نیز جای می گیرد هر چه بیشتر شناخته شود و این نمایشگاه ها می تواند بستر ساز این امر باشد.

غفرانی گفت: چنین نمایشگاه هایی بنحو غیرمستقیمی می تواند،برای نوجوانان و جوانان فرهنگ حفاظت از محیط زیست را نیز نهادینه سازد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در مراسم های مختلفی همانند پاکداشت طبیعت و.. که به ویژه در ایام تعطیلات در شهرستانها و مناطق گردشگری استان برگزار می شود؛ در جایگاه خود تلاش دارد تا این فرهنگسازی را در نسل جوان هر چه بیشتر ایجاد کند.

در این نمایشگاه، تابلوهای عکس مربوط به به هنرمند عکاس علی اکبر رشوند با موضوع، چالشها و بحرانهای زیست محیطی، افزایش مسئولیت پذیری و افزایش فرهنگ حفاظت از محیط زیست و حیات وحش در گالری فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز دایر بود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز