دیدار صمیمی هیات کشتی البرز با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز؛ تاکید بر کمک دو جانبه ورزش و سپاه

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۵:۱۸
کد خبر: ۷۰۸۳۲۲
دیدار صمیمی هیات کشتی البرز با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز؛ تاکید بر کمک دو جانبه ورزش و سپاه
در دیدار صمیمی هیات کشتی البرز با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز بر ضرورت کمک دو جانبه ورزش و سپاه تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان البرز:  قهرمانان جهانی و مدال آوران کشتی استان البرز به همراه اعضای هیات کشتی به دیدار سردار مولایی فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) استان البرز رفتند.

در این دیدار ابراهیم جوادی قهرمان المپیک و جهان، حسین نوری، علیرضا کریمی، یوسف قادریان به همراه حمید رضا جمشیدی مربی ارزنده کشتی و نادر میرزایی نایب رئیس هیات کشتی البرز و نور محمدی مسئول امور استان‌های فدارسیون کشتی حضور داشتند.

در این دیدار حمید یاری رئیس هیات کشتی استان البرز با بیان جزئیاتی از وضعیت کشتی استان البرز از توافق هیات کشتی با تیم مقاومت استان البرز برای حضور در لیگ کشتی کشور خبر داد و از زحمات مدیر عامل مقاومت و فرمانده سپاه استان البرز تقدیر و تشکر کرد.

ابراهیم جوادی قهرمان المپیکی ایران در این دیدار با تشکر از کمک تیم مقاومت برای حضور کشتی گیران البرز در لیگ کشوری، گفت: جذب سرباز قهرمان برای کشتی گیران استان البرز بسیار مهم و حمایت خوبی از کشتی استان است.

فرمانده امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در این جلسه صمیمی با قهرمانان کشتی با بیان اینکه علاقه بسیاری زیادی به ورزش دارم، اظهار کرد: یکی از عرصه‌های که در استان البرز دچار کمبود می‌باشد، ورزش است.

سردار مولایی با بیان اینکه ۶۰ سوله برای ورزشکاران در سطح استان توسط سپاه البرز احداث شد، گفت: یکی از مسائل سپاه استان البرز استعدادیابی ورزشی در سطح روستاها است و ۱۲ مرکز آکادمی استعدادیابی ورزشی نیز تاسیس شده است که برای افراد با سطح‌مالی کم درآمد است.

وی ادامه داد: اوقاعت فراغت جوانان باید تکمیل شود تا آسیب های اجتماعی در بین قشر جوان و نوجوان جامعه در استان البرز کمتر شود و البته جاهای محروم وجود دارد که بیشتر باید در زمینه ورزش پیگیری شود و یکی از کارهای که می‌توانند کشتی گیران نخبه البرز انجام دهند استعدادیابی در روستاها است.

در پایان این دیدار هیات کشتی استان البرز با لوح تقدیر از زحمات سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز و اسفندیاری مدیرعامل مقاومت البرز تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز