حسینی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل

روابط عمومی ها مشعل داران فروزان ارتباطی هستند

۱۳۹۷/۰۲/۲۸ - ۰۷:۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۰۸۴۲۵
روابط عمومی ها مشعل داران فروزان ارتباطی هستند
حسینی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل به مناسبت هفته روابط عمومی پیام تبریکی صادر کردو گفت: روابط عمومی ها مشعل داران فروزان ارتباطی هستند

به گزارش برنا،به مناسبت گرامیداشت 27 اردیبهشت،روز ارتباطات و روابط عمومی سید خلیل حسینی، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل پیام تبریکی صادرکرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:
دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها به عنوان مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی که با به کارگیری هنر، مهارت و دانش، فضایی سالم برای اطلاع رسانی وسیع و وثیق و ارتباطات صمیمانه و اثر بخش بین مردم و سازمان را فراهم می نمایند و نقشی انکارناپذیر دارند.
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس داده نخواهد شد.

در عصر حاضر روابط عمومی فلسفه مدیریت است و ابزار دست مدیریت نیست . اگر روابط عمومی ناکار آمد باشد، مدیریت فرسوده و ناکارآمد خواهد شد. یک روابط عمومی کارآمد می تواند با جاری ساختن روح ارتباط و روابط سالم در بین کارکنان یک سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد ، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.

ارتباطات نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌ها داشته و به عنوان یک ابزار مدیریتی،حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان وجامعه هستند به گونه‌ای که مسوولیتی خطیر درفرآیند تصمیم‌گیری مدیران ،شناخت افکار عمومی و توسعه استان را بر عهده دارند .
27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای است تا باردیگر یادآور شویم، نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که ماموریت انجام آن بر عهده روابط عمومی سازمان‌ها است .
اینجانب این روز را به تمامی مدیران و کارشناسان تلاشگر روابط عمومی ادارت کل ورزش وجوانان، فدراسیون ها و هیاتهای ورزشی در سراسر ایران عزیز که با الهام از هم افزایی ، هم اندیشی ، همسویی و با تدبیر و امید در جهت تحقق پیام روابط عمومی "همدلی و هم‌زبانی" فعالیت می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، توفیق و پیروزی روز افزون برای یکایک این عزیزان را مسئلت دارم.

 

نظر شما