گزارش خبری رقابت های کشتی نونهالان در خانه کرج

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۰۸۶۵۴
گزارش خبری رقابت های کشتی نونهالان در خانه کرج
مسابقات کشتی نونهالان در دو رشته آزاد و فرنگی با رقابت تنگاتنگ کشتی گیران نوجوان در خانه کشتی کرج پس از دو روز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری برنا - استان البرز: رقابت های کشتی نونهالان در دو رشته آزاد و فرنگی که به مدت دو روز در خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج برگزار شد؛ با استقبال چشمگیر کشتی گیران و باشگاه های کشتی استان البرز، بعد از دو روز رقابت تنگاتنگ با شناخته شدن برترین ها، به کار خود پایان داد. 

در این رقابت ها در بخش کشتی آزاد که ۴۱۰ کشتی گیر در قالب ۳۵ تیم شرکت کردند؛ به ترتیب: تیم‌های تختی‌مهرشهر با ۱۳۴، دلفین با ۱۲۹ امتیاز اول و دوم و دو تیم تختی‌کرج و جهان‌پهلوان با ۹۹ امتیاز به صورت مشترک سوم شدند.

 

همچنین در رشته کشتی فرنگی ۱۳۱ کشتی گیر در قالب ۱۸ تیم به مصاف یکدیگر رفته که تیم کشتی شهید‌مطهری با ۲۱۵ امتیاز قهرمان شد و باشگاه امامی با ۱۸۸ امتیاز نایب قهرمان و تیم‌های کشتی نظرآباد و آکادمی‌کمالشهر با ۱۲۷ امتیاز مشترکا سوم شدند.در پایان این مسابقات نفرات و تیم‌های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.از نکات بارز این رقابت‌ها،حضور پرشور تیم‌های کشتی نونهالان و تماشاگران و خانواده‌های آن در خانه کشتی کرج بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز