"آیت الله میرعمادی" در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان:

آداب ماه مبارک رمضان نمود کامل فرهنگ عمومی مردم است/امام خمینی (ره) با ایجاد امید و خودباوری جوانان را به صحنه آورد

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۲:۰۰:۱۰
کد خبر: ۷۰۸۷۵۳
آداب ماه مبارک رمضان نمود کامل فرهنگ عمومی مردم است/امام خمینی (ره) با ایجاد امید و خودباوری جوانان را به صحنه آورد
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در ماه مبارک رمضان با تقویت فرهنگ عمومی باید تلاش کرد که مردم حرمت ماه مهمانی خدا را حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛آیت الله سید احمدمیرعمادی در  نود و ششمین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی استان لرستان که با دستور کار هماهنگی و برنامه ریزی مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده بود ،اظهار کرد:

وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران ، افزود : خداوند متعال راه کمال را برای انسان گشود و هر یک از عبادات بهانه ای برای رسیدن به کمال هستند که ماه مبارک رمضان نیز به عنوان یک فرصت استثنایی ، زمینه ساز کمال انسان است .

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: آداب ماه مبارک رمضان ، نمود کامل فرهنگ عمومی مردم است که نمونه ی آن افطاردهی و اطعام دهی است که لازم است تقویت شود ، همکاری و همدلی ، پایبندی به قوانین و کاهش بزه کاری در جامعه ، سحر خیزی و ... از دیگر نمونه های این آداب است .  

وی گفت : این ماه در تغییر سبک زندگی مردم و رفتن به سمت زندگی الهی و دینی بسیار موثر است و انتظار می رود که دستگاه های متولی در جهت ترویج هرچه بیشتر آداب ماه مبارک در قالب فرهنگ عمومی و همچنین حفظ حرمت این ماه تلاش و اهتمام بیشتری بعمل آورند .

آیت الله میرعمادی با اشاره به موضوع سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی پرداخت و خاطر نشان کرد : اهدافی که توسط حضرت امام خمینی (ره) دنبال شد و به وقوع انقلاب اسلامی منجر گردید ، امروز باعث سربلندی ما در سطح جهان است .

وی ادامه داد: استقلال و عزت ایران از اهداف مهم امام خمینی (ره) بود و امروز ایران به عنوان کشوری مستقل مطرح است.   

آیت الله میرعمادی تاکید کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی با ایجاد امید و خودباوری جوانان را به صحنه آورد و بر آنان تکیه کرد و نتیجه گرفت.

آیت الله میرعمادی افزود: امروزه وظیفه حفظ نظام برعهده همه مسئولان است و ما باید وارث شایسته ای برای امام خمینی (ره) بوده و از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی پاسداری کنیم.

وی هدف از ایجاد انقلاب اسلامی توسط امام خمینی‌(ره) را برپایی حاکمیت اسلامی عنوان کرد و گفت: جلوگیری از نفوذ بیگانگان، استکبارستیزی، تلاش برای ایجاد عدالت اجتماعی، حمایت از محرومین، از اهداف دیگر امام خمینی(ره) بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان احساس مسئولیت اجتماعی، خدمت بی منت و رضایتمندی مردم از عملکرد مسئولات را از وظایف اصلی مدیران عنوان کرد و ادامه داد: امروزه بیش از گذشته به وحدت و اتحاد در جامعه نیاز داریم و باید بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باشکوه برگزار شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز