فرماندار قرچک:

دورویی برخی در مورد برجام پذیرفتنی نیست

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۶:۳۱
کد خبر: ۷۰۸۸۶۲
دورویی برخی در مورد برجام پذیرفتنی نیست
فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: عده ای در داخل و خارج از کشور، نمی گویم هماهنگ اما هم نوا با یکدیگر در مجالس محرمانه و محدود، محاسن برجام و تیم مذاکره کننده را برمی شمارند و به توانمندی آنان اعتقاد دارند اما آشکارا این موضوع را طور دیگری بیان می کنند؛ این دورویی در اظهارات برجامی پذیرفتنی نیست.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران مسعود مرسلپور صبح امروز در پاسخ به سؤال خبرنگاری با توجه به اینکه وی تحصیلکرده رشته های علوم سیاسی و حقوق است، در خصوص برجام نظراتی ارائه داد و افزود: اعزام هیئت ها برای مذاکره از صدر اسلام و از زمان نبی مکرم اسلام(ص) مرسوم بوده و تاریخ شهادت می دهد که برخی از این هیئات یا توفیقی در کارشان نداشتند و یا بعدها دچار چالش شدند.

وی عنوان کرد: از سوی دیگر در اعصار مختلف در حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل و امنیت جهانی توافقات مهم دوجانبه و چندجانبه منعقد شده که بعضاً با قوت و قدرت ادامه داشته و یا دچار چالشهایی شده اند که این موضوع بیشتر در توافقات چندجانبه دیده می شود که خروج یک یا چند عضو با توجه به مفاد توافق هیچگونه مشکلی برای ادامه تداوم توافق نداشته و اگر چنانچه همه طرفهای مقابل به صورت جمعی از توافق خارج شوند، توافق طبیعتاً فاقد ارزش اعتبار می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک ادامه داد: خروج آمریکا از برجام که یک توافق بین المللی است که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل نیز رسیده است، خلأیی در صورت باقی ماندن سایر اعضا ایجاد نمی کند.

وی با بیان اینکه آنچه در این توافق به نتیجه نهایی رسیده نظر همه ارکان نظام بوده، یادآور شد: در هر صورت سیاست خارجی ما و مسائل مرتبط با آن مورد تأیید و عنایت همه مسئولان نظام بوده است.

اظهارات ضدبرجامی برخی تسویه حساب سیاسی با رأی 24 میلیونی است

این کارشناس مسائل سیاسی و حقوقی اضافه کرد: مردم کشورمان در تمام موضوعات متوجه این توفیقات هستند و تریبون داران نیز عنایت داشته باشند که مردم میدانند طرح برخی از موضوعات ناشی از مسائل جناحی و دنیوی است و در واقع نوعی تسویه حساب سیاسی با رأی 24 میلیونی است.

مرسلپور خاطرنشان کرد: افراد همچنین بدانند که نباید یأس و ناامیدی در جامعه پمپاژ کنند زیرا رهبری فرمودند که آینده روشنی برای اسلام وجوانان ایران می بینند؛ پس عنوان کردن مطالب خلاف منویات معظم له، نمی تواند نتیجه مطلوبی در پی داشته باشد و بایستی به این مهم توجه داشته باشیم که در کشور ما، در اجرای فرمایشات حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری مردم سالاری دینی حاکم است و به فرموده حضرت امام(ره) دوست داشتن دنیا در رأس تمام خطاها و لغزش هاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز