مالک تیم شهریار ساری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا:

اگر مشکل آقایان بنده هستم، می‌روم/ در ساری توجهی به شهریار نمی‌شود و در شهر خودمان غریب هستیم

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۵:۲۶:۳۸
کد خبر: ۷۰۸۸۸۹
اگر مشکل آقایان بنده هستم، می‌روم/ در ساری توجهی به شهریار نمی‌شود و در شهر خودمان غریب هستیم
مالک تیم شهریار ساری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری برنا گفت: اگر مشکل آقایان بنده هستم، می‌روم زیرا در ساری توجهی به شهریار نمی‌شود و در شهر خودمان غریب هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ سیداحمد صالحی، مالک تیم شهریار ساری، پس از شکست خانگی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی مقابل تیم جهان‌نژادیان آبادان عنوان کرد: شهریار اولین تیم مازندرانی است که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توانسته در مسابقات لیگ برتر فوتبال برای استان مقامی چون نایب قهرمانی به‌دست بیاورد پس به عزمی استانی برای بقای این تیم نیاز است. متاسفانه در ساری توجهی به شهریار نمی‌شود و در شهر خودمان غریب هستیم، در صورتی که این تیم پارسال در اولین سال فعالیت حرفه‌ای خود توانسته مقام دوم لیگ برتر را کسب کند و برای مازندران افتخار بیافریند.

صالحی در مورد عدم جذب بعضی بازیکنان مدنظر مربیانش بیان کرد: به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم تمامی بازیکنان مدنظرمان که شامل دو ملی‌پوش و یک بازیکن خارجی است را جذب کنیم. اگر کمک مالی شود می‌توانیم با آنها قرارداد امضا کنیم تا با قدرت بیشتری در رقابت ها حاضر شویم و از عنوان دوم خود دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ساری کم لطفی نسبت به شهریار زیاد است افزود: اگر مشکل آقایان بنده هستم، می‌روم. در شهر خودمان از هرکسی اعم از نیروی انتظامی، آمبولانس، صداوسیما و... تقاضای کمک برای برگزاری مسابقات کرده‌ایم درخواست مالی داشتند! مگر غیر از این است که شهریار نام ساری را یدک می‌کشد؟ این تیم به اوج برسد و افتخار کسب کند، او را با نام شهریار ساری می‌شناسند یا شهریار صالحی؟

او ادامه داد: زمانی که بنده در شورای اسلامی شهر ساری حضور داشتم با کمک مهندس عبوری ساخت ورزشگاه را استارت زدیم اما بلافاصله با پایان کارم در شورا، شهرداری را تحت فشار گذاشتند و ادامه روند ساخت استادیوم استپ خورد.

مالک شهریار ساری در خصوص جلسه‌اش با استاندار مازندران گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از جناب اسلامی، استاندار محترم، داشته باشم که به‌رغم اصفهانی بودنش تعصب و جدیتش روی ورزش مازندران خیلی بیشتر از سایر مسئولین بومی استان‌مان است. ما اهم فعالیت‌ها و برنامه‌هایمان را خدمت‌شان ارائه کردیم و ایشان هم دستور بر توجه بیشتر مسئولین ورزشی استان بر شهریار داشتند.

سیداحمد صالحی در پایان خاطرنشان کرد: تا جایی که بتوانم به کار در شهریار ادامه می‌دهم. جلساتی در روزهای آتی با مسئولین شهری و استانی خواهم داشت که اگر پای کار نیایند و حمایتی از تیم نشود بنده هم دیگر قادر به ادامه مسیر نخواهم بود و انصراف خود را از تیمداری اعلام می‌کنم زیرا دوست ندارم بیش از این شرمنده هواداران و بازیکنان نشوم.

خبرنگار: حامد شکری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز