در پی درگذشت قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان شورای نگهبان؛

تسلیت سخنگوی مجمع نمایندگان ادوار مازندران در مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۰۹:۱۷:۳۲
کد خبر: ۷۰۹۰۶۳
تسلیت سخنگوی مجمع نمایندگان ادوار مازندران در مجلس شورای اسلامی
سخنگوی مجمع نمایندگان ادوار مازندران در مجلس شورای اسلامی درگذشت قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان شورای نگهبان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سوادکوه؛ سخنگوی مجمع نمایندگان ادوار مازندران در مجلس شورای اسلامی با تسلیت به‌ مناسبت رحلت مرحوم محمد‌رضا علیزاده، قائم مقام دبیر و عضو حقوقدان شورای نگهبان، گفت: ایشان یک عمر خدمات صادقانه به نظام جمهوری اسلامی داشت و نگاه ایشان، خدمت صادقانه و اعتلای نظام اسلامی بود.

مهندس کمال علیپور خنکدار، که سابقه نمایندگی مجلس نهم را در کارنامه دارد، با بیان اینکه مرحوم علیزاده زندگی ساده‌ای داشت و هر کجا بود به‌عنوان مدیر اسلامی در دفترش روی همه مردم باز بود، افزود: به ما نمایندگان دوره نهم می‌گفتند ایشان متعلق به همه ایران اسلامی است و ساده و بی‌آلایش بود و فکر می‌کردم با ما از استان مازندران برخورد مناسب را داشت ولی در صحبت با سایر نمایندگان و مردم هم می‌دیدیم نزدیکی مسؤلان با مردم که شعار اصلی نظام اسلامی بود را در دوران مدیریت خود، عملیاتی کرد.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی اندک مراسم تشییع پیکر وی و حضور گسترده مردم گفت: حضور گسترده مردم نشان داد ایشان صادقانه خدمت کردند و هر کسی در نظام اسلامی صادقانه کار‌ کند، می‌ماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز