برگزاری جشن الفبا در لرستان

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۱:۵۳:۰۸
کد خبر: ۷۰۹۱۶۶
برگزاری جشن الفبا در لرستان
جشن الفبا دانش آموزان پایه اول در لرستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ جشن الفبا  به شکرانه باسواد شدن کودکان و تقدیر از دانش آموزان پایه اول ابتدایی  به صورت نمادین در سالن جهاد ناحیه یک خرم آباد با حضور معلمان و والدین در روز های پایان سال تحصیلی برگزار گردید. 

رئیس اداره دوره اول آموزش ابتدایی استان ضمن تبریک به دانش آموزان کلاس اول  در این همایش اظهارکرد: امروز 31 هزار دانش آموز پایه اول همزمان با شما در جشن الفبا  شرکت کرده اند که هدف آن ابراز خرسندی و خوشحالی جهت یادگیری الفبا می باشد.

 

حسن نظری جشن الفبا را از خاطره انگیزترین جشن های دانش آموزان دانست و  افزود : در گذشته جشن الفبا برای  دانش آموزان کلاس اول برگزار نمی‌شد، اما باید خاطر نشان کرد ، کلاس اول یکی از بهترین دوره های تحصیلی  است ، معلم پایه اول همیشه در خاطره دانش‌آموزان باقی می‌ماند، همه کسانی که دوره تحصیل را به پایان برده اند معلم کلاس اول را به یاد دارند و این معلم در ذهن همه دانش‌آموزان ماندگار خواهد بود.

وی تصریح کرد :  شما دانش‌آموزان آینده‌دار کشور هستید و چرخ اقتصاد و صنعت کشور به شما سپرده خواهد شد شما با سعی و تلاش باید کشور را به خودکفایی برسانید .

وی یادآورشد :  دوره ابتدایی ، دوره کیفی است ، این امر برای اولیا مورد توجه باشد که موفقیت دانش آموزان با نمره مشخص نمی شود ، برنامه هایی هم به عنوان توجیه اولیا کلاس اول برگزار می‌شود ، هدف این برنامه اطلاع‌رسانی به اولیا جهت توجیه نحوه آموزش است .

در پایان علاوه بر پخش کلیپ از فعالیت های آموزشگاه و اجرای سرود توسط دانش آموزان، از مدیر، معاون، معلم کلاس اول و دانش آموزان تجلیل و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز