راننده پراید و ماجرای دردسری که برای خواستگار جوان درست شد

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ - ۱۳:۵۴:۳۹
کد خبر: ۷۰۹۲۳۱
راننده پراید و ماجرای دردسری که برای خواستگار جوان درست شد
فرمانده انتظامی مشهد از پی گیری هوشیارانه پرونده سرقت 65 میلیون ریالی وجه نقد و طلا از یک خانواده تبعه خارجی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ «اکبر آقابیگی» گفت: خانواده که تبعه خارجی هستند و برای خواستگاری از تهران به مشهد آمده بودند یک خودروی پراید شخصی را برای رفتن به خانه پدر عروس خانم کرایه کردند.

▪وی افزود: آن‌ها در مقصد از خودرو پیاده شده و فراموش کردند ساک مسافرتی خود که حاوی وسایل و همچنین 65 میلیون ریال وجه نقد و طلا بود را از داخل صندوق عقب بردارند و راننده خودرو نیز به سرعت محل را ترک کرد.

▪فرمانده انتظامی مشهد گفت: این خانواده در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 ادعای سرقت وسایل‌شان را مطرح کردند و تحقیقات تیم دایره تجسس کلانتری مهرگان برای پیگیری سریع موضوع آغاز شد.

▪سرهنگ آقابیگی گفت: ماموران انتظامی بررسی‌های خود را درحالی آغاز کردند که هیچ سرنخی از متهم پرونده در اختیار نداشتند اما آن‌ها پس از گذشت چند روز توانستند ردپایی از راننده پراید پیدا کرده و او را مورد شناسایی قرار دهند.

▪وی اظهار داشت: پلیس با راننده پراید تماس گرفت و مرد جوان که در برابر ادله پلیسی قرار گرفته بود، لب به اعتراف گشود و در کمتر از 10 دقیقه اموال مورد نظر را با حضور در کلانتری تحویل مالباخته داد.

▪سرهنگ‌آقابیگی گفت: تحقیقات از متهم درباره علت ترک محل قبل از آن که خانواده مسافر وسایل خود را از داخل صندوق عقب بردارند و همچنین علت گزارش ندادن موضوع به پلیس بعد از چند روز ادامه دارد.

 

نظر شما