لطفا دست از منافع شخصی بردارید

منم‌منم‌هایی که در قائمشهر گریبان‌ نساجی و هوادارانش را گرفته است!

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۰۹:۴۴:۲۸
کد خبر: ۷۰۹۴۷۵
منم‌منم‌هایی که در قائمشهر گریبان‌ نساجی و هوادارانش را گرفته است!
خبرنگار: حامد شکری

به گزارش خبرگزاری برنا از قائمشهر؛ پس از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و صعود تیم نساجی مازندران به مسابقات لیگ برتر آن چیزی که در حال حاضر خودنمایی می‌کند، کم و کاستی‌ها و عدم امکانات حرفه‌ای اعم از ورزشگاه مناسب و مجهز برای میزبانی نساجی در دیدارهای خانگی است.

 با عنایت دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، پس از بازدید شخص وزیر از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بودجه خوبی برای آغاز عملیات بازسازی اختصاص داده شد تا مشکلات مالی مانع اجرای پروژه بازسازی این ورزشگاه نشود.

این روزها پس از تامین نیاز مالی برای رفع نواقص ورزشگاه خانگی قائمشهری‌ها، انواع و اقسام جلسات با حضور افراد مسئول و غیر مسئول برگزار می‌شود که این دورهمی‌های به اصطلاح جلسات کارگروه تاکنون هیچ خروجی مثبتی نداشته زیرا متولی و مجری امر بازسازی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به ریاست حبیب حسین‌زادگان است و برگزار کنندگان جلسات مختلف که گاهی هم با حضور دوربین‌های همسو! برگزار می‌شود  بیشتر به یک شوی تبلیغاتی شباهت دارد.

عملیات تخریب و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی با سرعت بسیار کندی جریان دارد و همین امر موجب نگرانی هواداران شده که مبادا پیمانکار نتواند در زمان مقرر پروژه را تحویل دهد و دیدارهای خانگی نساجی به شهر همسایه یا استادیومی در پایتخت منتقل شود!

سرعت پائین روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی بهانه‌ای شده است تا منفعت‌طلبان برای چسباندن خود به نام نساجی و به‌دست آوردن محبوبیت پای کار بیایند و مدعی باشند اگر این عملیات را به آنها بسپارند به بهترین نحو و در زمان کمتری پروژه را نسبت به پیمانکار فعلی تحویل خواهند داد.

این منم‌منم‌ها توسط افرادی که دستی در کار دارند تنها و تنها باعث افزایش نگرانی‌ها و تنش می‌شود و کسی هم نیست که بپرسد: آقای مسئول! بهتر نیست یک‌بار، فقط یک‌بار برای شاد کردن دل مردمی که با رای آنها بر این مسند قرار گرفته‌اید از منافع شخصی بگذرید و نساجی را ابزاری برای مطرح کردن خود قرار ندهید؟ آقای مسئول! اگر واقعا دلسوزی داری به پیمانکار فعلی از لحاظ سخت افزار و نیروی انسانی کمک کن تا هم اختلافی بین شما و همکاران‌تان بوجود نیاید و هم این پروژه هر چه زودتر به سرمنزل مقصود برسد!

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز