تقدیر معاون وزیرکشور از تلاش های سازمان همیاری در حوزه سوخت مرزی

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۱۴:۴۱
کد خبر: ۷۰۹۴۹۱
تقدیر معاون وزیرکشور از تلاش های سازمان همیاری در حوزه سوخت مرزی
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور طی نامه ای از اقدامات و تلاش های سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و دیگر دستگاه های مرتبط در حوزه سوخت مرزی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین ذوالفقاری طی نامه ای به استاندار از تلاش های نهاد ها و سازمان های اجرایی ذی ربط خراسان رضوی به عنوان استان پایلوت طرح عرضه سوخت مرزی و رویه واریز وجوه حاصله از فروش سوخت به حساب سرپرستان خانوارهای مرزنشین، قدردانی کرد.

این پیام تشکر در پی جلسه بررسی پیش‌نویس دستورالعمل نحوه فعالیت و وظایف کمیته های سوخت استانی و همچنین تدوین رویه فروش سوخت به مرزنشیان که در اوایل اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان چند وزارت خانه، استانداریهای مرزی مشمول طرح و دستگاه های مرتبط با این موضوع به میزبانی استانداری خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، صادر شده است.

به دنبال این پیام، علی رسولیان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز طی نامه ای از سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان کارگزار سوخت مرزی استان و همچنین دیگر نهاد های دخیل در این طرح مهم، تشکر کرد.

لازم به ذکر است، سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی که کارگزاری سوخت مرزی استان را برعهده دارد، در زمینه ایجاد جایگاه های سوخت مرزی، عرضه، کنترل و صادرات فراوده های نفتی و همچنین تخصیص وجوه حاصله از فروش سوخت در این طرح به سرپرستان خانوارهای مرزنشین در استان اقدامات عملیاتی مهمی را پیگیری و مدیریت می کند./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز