صبوریان:

میزبان خوبی برای هندبالیست‌های ملی‌پوش بودیم

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۰:۳۶:۲۷
کد خبر: ۷۰۹۵۰۸
میزبان خوبی برای هندبالیست‌های ملی‌پوش بودیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: برگزاری اردو تیم ملی هندبال جوانان در مشهد افتخار بزرگی به حساب می‌آید.
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، کوروش صبوریان در خصوص میزبانی مشهد از اردوی تیم ملی هندبال جوانان اظهار کرد: خیلی خوشحالیم که توانستیم میزبانی خوبی از بازیکنان جوان تیم ملی هندبال داشته‌باشیم. بارها تلاش کردیم اردوهایی را برای سایر رشته‌ها در مشهد برگزار کنیم ولی بنا به دلایلی انجام نشد، خوشبختانه توانستیم اردو تیم ملی هندبال جوانان را در این تاریخ برگزار کنیم.
 
صبوریان عنوان کرد: قطعا بازیکنان تیم ملی هندبال جوانان مورد لطف امام رضا(ع) قرار گرفته‌اند که در این مدت در شهر مشهد تمرینات خود را دنبال کردند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دوران دبیرستان هندبالیست بوده، بیان کرد: در دوره دبیرستان رشته ورزشی‌ام هندبال بود و علاقه زیادی به این رشته ورزشی دارم. از جذابیت‌های این رشته ورزشی مطلعم و به دنبال این هستیم که هندبال در سطح استان خراسان رضوی پیشرفت قابل قبولی داشته‌باشد.
 
صبوریان عنوان کرد: امیدوارم توانسته‌باشیم میزبانی خوبی از تیم ملی هندبال جوانان کرده‌باشیم، برای این تیم در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت و سرافرازی داریم و امیدوارم علاوه بر اینکه تیم ملی جوانان با استعداد کشورمان در این مسابقات نتایج قابل قبولی بدست می‌آورند، جوانان خراسانی تیم ملی نیز بدرخشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز