رییس دانشگاه لرستان:

آماده همکاری با آموزش و پرورش استان در زمینه های پژوهشی و علمی هستیم

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۱:۳۸:۱۴
کد خبر: ۷۰۹۵۵۰
آماده  همکاری با آموزش و پرورش استان در زمینه های پژوهشی و علمی هستیم
خسرو عزیزی گفت: دانشگاه لرستان در زمینه علمی ، پژوهشی و فرهنگی آماده همکاری با آموزش و پرورش است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛عزیزی  در دیداربا مدیر کل آموزش وپرورش لرستان ضمن تبریک انتصاب زینی وند مقدم به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان  ابراز امیدواری کرد ،با آغاز مسئولیت ایشان، آموزش و پرورش به عنوان نهادی حساس در مسیر تعلیم و تربیت موفق تر از گذشته عمل کند .

وی  با اشاره به رزومه کاری و سوابق مدیریتی درخشان دکتر زینی وند گفت :مجموعه دانشگاه لرستان در راستای همکاری با آموزش و پرورش از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد و برای ایشان در انجام مسئولیت پیش رو آرزوی موفقیت کرد .

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش لرستان هم در این دیدار یکی از مولفه‌های روشن در حوزه کاری خود را همکاری خوب نهادهای مختلف در سطح استان عنوان کرد .

وی ارتباط دانشگاه و آموزش و پرورش را در جهت معرفی مطلوب وجهه عمومی استان لرستان حائز اهمیت دانست و گفت: در این مسیر سعی می کنیم تا آموزش و پرورش را در مسیر اصلی و تخصصی خود و به دور از سیاست‌زدگی پیش ببریم .

 زینی وند آموزش و پرورش را پایه و اساس نهادهای اجتماعی برشمردوگفت:  در صورت موفقیت این نهاد توسعه استان به خوبی شکل خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز