سرپرست هیئت کاراته خرم آباد منصوب شد

۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۴:۴۸
کد خبر: ۷۰۹۵۷۱
"ایمان عبدالهی" به عنوان سرپرست هیئت کاراته شهرستان خرم آباد منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ جلسه  تکریم رضا رستاخیز و معارفه ایمان عبدالهی به عنوان سرپرست هیئت کاراته شهرستان خرم آباد با حضور کریم هدایتی رئیس اداره ورزش و جوانان  خرم آباد، طولابی معاون ورزشی شهرستان خرم آباد، محمد جمشیدی دبیر هیئت کاراته استان و سعید داودی مسئول کمیته انضباطی هیئت کاراته استان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.
 کریم هدایتی در این جلسه ضمن تقدیراز زحمات رضا رستاخیز و همکارانش در مدت تصدی مسئولیت هیئت کاراته شهرستان  با تاکید بر اولویت ها اظهارکرد : تحول در زیرساخت های آموزشی و ارتقاء سطح آموزش و شناسایی استعدادها باید از اولویت های هیئت کاراته در این شهرستان باشد که امیدواریم آقای عبدالهی با استفاده از تجربیات در این رشته زمینه رشد ورزش کاراته را در سطح شهرستان فراهم نمایند .
همچنین جمشیدی دبیر هیئت کاراته استان نیز ضمن تشکر از زحمات رضا رستاخیز در طول مدت مسئولیت و آرزوی توفیق برای سرپرست جدید هیئت شهرستان گفت : هیئت استان آمادگی هرگونه همکاری در خصوص ایجاد زیرساخت ها ی لازم جهت توسعه ورزش کاراته را دارد و این مهم جز با اتحاد و صمیمیت بین جامعه کاراته صورت نمی گیرد .
ایمان عبدالهی سرپرست جدید هیئت ضمن قدردانی از تلاش های رئیس پیشین، گفت: من آمده ام به کاراته شهرستان کمک کنم و این نیازمند کمک جامعه کاراته است. این امر با صمیمیت و همدلی کاراته خرم آباد محقق می شود.
 
لازم به ذکر است ایمان عبدالهی از قهرمانان سابق کاراته،مربی و داور، کارمند بسیج ورزشکاران استان و رئیس هیئت کاراته بسیج استان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز