در راستای اقدامات فرهنگی شهرداری اردبیل

پروژه فرهنگی پارک گالری در شورابیل اجرا می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۳:۴۸
کد خبر: ۷۰۹۷۷۱
پروژه فرهنگی  پارک گالری در شورابیل اجرا می‌شود
شهردار اردبیل از اجرای پروژه فرهنگی و گردشگری در داخل مجموعه شورابیل با عنوان پارک گالری خبر داد.

به گزارش برنا،پارک گالری مجموعه‌ای فرهنگی و تفریحی در شورابیل است که در مساحتی بالغ بر 7 هکتار احداث می‌شود.

وی با بیان این که طراحی این پروژه به اتمام رسیده است، افزود: این پارک با مشارکت بخش خصوصی اجرا می‌شود و تاکنون بیش از 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار اردبیل گفت: در این مجموعه توریستی کمپ‌ها و سوییت‌های اقامتی، آمفی تئاتر روباز، مرکز خرید، رستوران، سوپر مارکت، محل بازی برای کودکان، دیوارهای نقش برجسته در ورودی جدید (شهرک نادری) احداث شده و در خدمت شهروندان قرار خواهد گرفت.

لطف‌اللهیان همچنین با اشاره به اجرای نورپردازی داخل دریاچه شورابیل و آب نمای موزیکال در شورابیل  گفت: سیستم صوتی رادیو شورابیل نیز برای اولین بار طراحی شده و به زودی در این مکان نصب و راه اندازی می‌شود.

وی به احداث خیابان‌های 50 متری و 45 متری در اطراف خیابان کوثر اشاره کرد و گفت: در این خیابان سکانس‌های پیاده‌روی در نظر گرفته شده که باهدف ارتقای سلامت روحی ، جسمی و ترویج فرهنگ پیاده‌روی در شورابیل به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار اردبیل به تداوم اجرای پروژه پارک صخره‌ای اشاره کرد و یادآور شد: عملیات عمرانی این پارک به اجرا رسیده و محوطه این پارک در حال زیباسازی با کاشت نهال، درخت و اجرای نورپردازی است.

وی گفت: اجرای طرح مجتمع شنای شورابیل، اجرای پارکی بر روی تپه روبروی سایت قایقرانی و ده‌ها پروژه تفریحی دیگر از جمله طرح‌هایی است که  به منظور اجرایی شدن درسال آتی در حال برنامه‌ریزی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز