جابه‌جا کردن رکورد ملی توسط دختر دونده خراسانی

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۰۹۹۸۰
جابه‌جا کردن رکورد ملی توسط دختر دونده خراسانی
در جریان برگزاری این مسابقات، در 100 متر بامانع فائزه آشورپور از خراسان رضوی رکورد جدید ملی این ماده را در رده سنی جوانان به ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مرحله دوم رقابت‌های دو و میدانی لیگ طلایی بانوان که با شرکت منتخبینی از استان‌های سراسر ایران شب گذشته، ۳۱ شهریورماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، با معرفی برترین ها و جابجایی ۵ رکورد ملی خاتمه یافت.

در جریان برگزاری این مسابقات، در ۱۰۰ متر بامانع فائزه آشورپور از خراسان رضوی با زمان ۱۵.۲۴ ثانیه، رکورد جدید ملی این ماده را در رده سنی جوانان به ثبت رساند.

رکوردهای ملی جدید به ثبت رسیده پس از بررسی کمیته مسابقات، پژوهش و آمار و تایید کمیته پزشکی و ضد دوپینگ فدراسیون دو و میدانی به عنوان رکوردهای ملی محسوب خواهد شد.

نتایج برترین‌های مرحله دوم مسابقات دو و میدانی لیگ طلایی بانوان خراسان رضوی به شرح زیر است:

در ۱۰۰ متر بامانع فائزه آشورپور با ثبت رکورد ۱۵.۲۴ موفق به کسب مقام دوم، در ۲۰۰ متر فائزه نسایی با ثبت رکورد ۲۴.۸۹ و حمیده اسماعیل نژاد با رکورد ۲۵.۷۸ به‌ترتیب دوم و سوم شدند.

در ۱۰۰ متر حمیده اسماعیل نژاد با زمان  ۱۲.۰۰ مقام دوم این ماده را از آن خود کرد، الهه سیفی با زمان ۱:۰۵.۹۹ و نرگس رستگار با ثبت زمان ۱:۰۸.۲۱،در  ۴۰۰ متر بامانع به‌ترتیب دوم و سوم شدند، در  ۸۰۰ متر ساجده فانی با ثبت زمان ۲:۱۳.۲۳ اول شد، در پرتاب دیسک وصال رحمانیان با ثبت  ۳۸.۸۱  مقام سوم را بدست آورد و در ۳۰۰۰ متر بامانع بهاره جهان تیغ با ثبت زمان  ۱۲:۵۶.۱۲ دوم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز