فرمانده انتظامی استان مرکزی خبرداد :

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۱۰۰۴۲
کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی که با جعل عنوان مامور یکی از ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی در شهرستان های اراک، فراهان و کمیجان کرده بود، خبر داد.

به گزارش برنا از اراک ، سردار "کیومرث عزیزی" در این باره گفت:‌ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در تحقیقاتی از سوء استفاده و کلاهبرداری گسترده فردی با جعل عنوان مامور یکی از ادارات دولتی در چند شهرستان مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری او آغاز شد.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس، هویت این فرد شناسایی و مشخص شد او با جعل عنوان اقدام به 10 میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان های اراک، فراهان و کمیجان کرده و برابر دستور مراجع قضائی تحت تعقیب است.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات سرنخ هایی از فعالیت های این فرد در امر حفاری های غیرمجاز برای کشف اشیاء قدیمی به دست آمد و محل های تردد این فرد تحت مراقبت نامحسوس ماموران پلیس قرار گرفت.

سردار عزیزی ادامه داد: سرانجام محل اختفای این فرد که با روش های مختلف سعی بر فرار از اجرای قانون را داشت، شناسایی و در عملیاتی به همراه یکی از همدستانش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف برخی ادوات مجرمانه از مخفیگاه این فرد خبر داد و گفت: دو متهم دستگیر شده در این عملیات، برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز