معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان:

دامن زدن به اختلافات مانع توسعه استان می شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۰۵:۳۳
کد خبر: ۷۱۰۰۷۴
دامن زدن به اختلافات مانع توسعه استان می شود
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان این که دامن زدن به اختلافات مانع توسعه استان خواهد شد، گفت: وحدت لازمه توسعه جوامع بوده و مسیر توسعه این استان در گرو وحدت و همدلی است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سعید ناجی دوشنبه شب در گفت ‌و گو با خبرنگاران درباره آخرین مصوبه دولت درباره انتقال اداره کل راه از شاهرود به مرکز استان با اشاره به این که برای دولت، وحدت مردم و استان اصل مهم و غیرقابل انکار است ، افزود : رویکرد و سیاست دولت، توسعه کشور و استان است و وحدت عاملی برای رسیدن به پیشرفت است.

وی اظهارداشت : دامن زدن به اختلافات، اختلاف نظرات و اختلاف سلیقه‌ها، در وهله کنونی مانع توسعه استان خواهد شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ادامه داد : اگر چه سیاست وزارت راه در اجرای موضوعی بود که جنبه قانونی داشت اما تصمیم ریاست جمهوری تصمیم قطعی است و در مقطع فعلی بنا شد به شکل سابق فعالیت این اداره کل در استان ادامه پیدا کند.

ناجی خاطرنشان کرد : موضوعات مرتبط به این مسأله در قالب پیشنهادات مختلف از قبل مطرح بوده و در مجلس موضوع مطرح است و می‌توانیم منتظر نتایج مجلس هم باشیم.

مطرح شدن موضوع انتقال اداره کل راه و ترابری از شاهرود به مرکز استان به طور رسمی از هفته گذشته با واکنش هایی همراه بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز