با حضور مدیرعامل سازمان همیاری انجام شد؛

تودیع و معارفه مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۱:۳۳:۲۸
کد خبر: ۷۱۰۳۱۱
تودیع و معارفه مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی
جلسه تودیع و معارفه مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی با حضور کارکنان این مرکز آموزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این جلسه با حضور احمد یزدان پناه مدیرعامل، معاونان سازمان همیاری و تعدادی از کارکنان بخش های مختلف موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان برگزار شد.

در این مراسم سارا شهرکی به عنوان سرپرست موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان معرفی و از زحمات سید مصطفی رضوی مدیر پیشین این موسسه و مرکز علمی کاربردی شهرداری های استان تجلیل شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: رشد خوبی در تراز مالی و فعالیتهای موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان شاهد هستیم که امیدواریم در ادامه نیز با تلاش مدیریت جدید و کارکنان مجموعه این روند تداوم یابد.

یزدان پناه به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه آموزش مجازی و ممیزی املاک اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مرکز آموزش علمی کاربردی وابسته به سازمان همیاری با امکانات خوبی که دارد جزء 3 دانشگاه برتر استان است که باید با به حداقل رساندن کاستی ها و کمبود های احتمالی، برای رشد و ارتقاء هرچه بیشتر آن تلاش شود.

وی با اشاره به تعاملات خوب ایجاد شده با شهرداری مشهد و دیگر شهرداریهای استان در واگذاری و اجرای حدود 800 دوره ی آموزشی مختلف، عنوان کرد: باید با دقت نظر در انتخاب اساتید و تدوین سرفصل های آموزشی مناسب در حوزه های مورد نیاز شهرداریها و دیگر دستگاه های مرتبط، ارائه خدمات آموزشی در موسسه آموزش وتحقیقات و مشاروه شهرداریهای استان را بهبود ببخشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش در هرزمینه ای پیشرفت را به دنبال دارد، گفت: بحث آموزش در چشم انداز فعالیت سازمان همیاری از اهمیت ویژه برخوردار است که امیدواریم از ظرفیت مطلوب آموزشی موجود، در جهت نیل به اهداف سازمان بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

مدیر پیشین موسسه آموزش، مشاوره و تحقیقات شهرداریهای استان نیز در این جلسه، عنوان کرد: از آذر ماه سال 1395 تا کنون تلاش های خوبی برای بهبود روابط بیرونی موسسه با شهرداریها، استانداری و نهادهای مرتبط، صورت گرفته است که خوشبختانه اکنون از این حیث، شرایط مطلوبی را شاهد هستیم.

دکتر سید مصطفی رضوی بیان کرد: با همت تمامی کارکنان و دست اندرکاران موسسه تلاش کردیم ضمن عارضه یابی، مشکلات و کاستی ها را به حداقل برسانیم و شاهد بیشترین تراز مالی مجموعه را در سالهای 95 و 96 باشیم.

وی با اشاره به تشکیل دپارتمان های زبان، ممیزی املاک و .. در این مجموعه آموزشی، بیان کرد: خوشبخانه روابط خوبی با شهرداریها به عنوان مخاطبان اصلی خدمات آموزشی موسسه ایجاد شده است که امیدواریم در ادامه از این ارتباطات و تعامل سازنده بهره برداری مطلوب انجام شود.

دکتر سارا شهرکی سرپرست جدید موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی نیز در این جلسه با تقدیر از اعتماد مسئولان سازمان همیاری، بیان کرد: ظرفیتهای خوبی در این مجموعه آموزشی وجود دارد که امیدواریم با تلاش تمامی کارکنان به عنوان یک تیم کاری توانمند، در جهت ارتقا موسسه آموزش و مرکز علمی کاربردی شهرداریها گام های موثری برداریم.

 

نظر شما