انتقاد طراح چهره پردازی از سریال « بچه مهندس»

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۲:۵۹
کد خبر: ۷۱۰۶۳۸
انتقاد طراح چهره پردازی از سریال « بچه مهندس»
طراح چهره « بچه مهندس» ازتهیه کننده این فیلم انتقاد کرد وگفت: در حال حاضر همه درانجام هرکاری دیدگاه حرفه ای دارند اما در عمل اینگونه رفتار نمی کنند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری برنا ازتربت جام ، محمد سام کیانی فر، در حاشیه سفر به تربت جام که برای همکاری در پروژه فیلم پادیره ای  به این شهرستان سفر کرده بود به خبرنگار ما گفت: سریال داستانی « بچه مهندس» که این روزها از شبکه دوم سیما در ماه مبارک  رمضان پخش می شود طراح چهره این سریال  بوده ام‌که متاسفانه تهیه کننده آن در کمال تعجب در پایان تیتراژ از من به عنوان طراح چهره نام نبرده است .

وی گفت: متاسفانه حین اجرای پروژه ها از آرایشگران زن ومرد به عنوان طراح چهره استفاده می شود که این رویه می تواند به حرفه طراح چهره آسیب جدی وارد کند و همان افراد در پایان یک فیلم در تیتراژ به عنوان طراح چهره یاد می شود که جایی بسی تعجب دارد.

این طراح چهره در ادامه افزود: این حرکت توسط عوامل یک فیلم نوعی حق خوری است که نوعی دلخوری ایجاد می کند که همین روش دقیقا در سریال « بچه مهندس» برای ما اتفاق  افتاد که جای سوال است که  باید عوامل این فیلم باید به آن پاسخ دهند؟

گفتنی است محمد سام کیانی فر در پروژهای متعدی همچون بچه مهندس ،همسایه ها و.... همکاری داشته و مدت چند سال است در نقش طراح چهره با تهیه کنندگان همکاری حرفه ای داشته است.

خبرنگار:علیرضافیروزی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز