مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

برنامه های اوقات فراغت بر اساس نیازسنجی برنامه ریزی شده است

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۳:۰۱
کد خبر: ۷۱۰۷۵۵
برنامه های اوقات فراغت بر اساس نیازسنجی برنامه ریزی شده است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: امسال تلاش شده تا برنامه های اوقات فراغت بر اساس این نیازسنجی، برنامه ریزی شود تا بازخورد بهتری داشته باشد.

 به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان مرکزی گفت: سال گذشته به منظور اجرای بهتر برنامه‌های اوقات فراغت جوانان نیازسنجی در سطح استان صورت گرفت تا بر اساس واقعیت های موجود برای اوقات فراغت جوانان برنامه ریزی شود.

حقدادی اظهار کرد: امسال تلاش شده تا برنامه های اوقات فراغت بر اساس این نیازسنجی، برنامه ریزی شود تا بازخورد بهتری داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تاکید کرد: دستگاه های متولی باید تا ۱۵ خرداد ماه برنامه‌های اوقات فراغت خود را به دبیرخانه ورزش و جوانان ارسال کنند، تا بتوانیم به موقع برنامه های اجرایی را عملیاتی کنیم.
حقدادی با بیان اینکه سال گذشته برخی از دستگاه‌ها در ارائه برنامه‌های خود به دبیرخانه کوتاهی کردند، اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم امسال با مشارکت بهتری برنامه ها را برگزار کنیم.
وی اضافه کرد: امسال در تلاش هستیم تا برنامه‌های فرهنگی اوقات فراغت با تاکید بر تقویت هویت دینی و مبتنی بر قرآن و عترت برگزار شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: کتابخوانی، مطالعه و پژوهش، گسترش ورزش، اردوهای جهادی، اردوهای زیارتی-سیاحتی، برنامه های مهارت آموزی، گفتگوی جوانان با مدیران و... از مهمترین محور برنامه‌های اوقات فراغت در استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز