در راستای موفقیت صنایع استان اردبیل:

دیدار استاندار اردبیل با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۰۹۸۷
دیدار استاندار اردبیل با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور
استاندار اردبیل در دیدار با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع که در ساختمان سازمان گسترش و نوسازی صورت گرفت، ضمن تشریح ظرفیت های صنعتی و قابلیت های سرمایه گذاری موجود در این استان خواستار گسترش فعالیت های این شرکت بزرگ در اردبیل شد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو با اشاره به موفقیت صنایعی که در استان مستقر شده اند اظهار داشت: وجود مواد اولیه مرغوب و فراوان به خصوص در بخش محصولات کشاورزی، دامی و باغی فرصت های بسیار برای سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و تکمیلی مانند نساجی و صنایع غذایی را در این استان ایجاد نموده است.

معاون وزیر صنعت،معدن، تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور(ایدرو) نیز در این دیدار گفت: برای گسترش روابط و ارائه مشاوره و تسهیلات فنی و مشارکت در ایجاد صنایع مورد نیاز در استان اردبیل آمادگی داریم.

دکتر منصور معظمی استان اردبیل را به علت دارا بودن مواد اولیه و همچنین موقعیت استراتژیک و دارا بودن مرز طولانی از نقاط مناسب برای توسعه سرمایه گذاری ها دانست و به معاونین و کارشناسان خود دستور داد تا در اسرع وقت میزان همکاری های این سازمان با استان اردبیل افزایش یابد.

در این جلسه که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل صنعت، معدن، تجارت استان نیز حضور داشتند مقرر شد ظرف یک ماه آینده کارشناسان دو طرف ظرفیت های موجود و اولویت دار برای سرمایه گذاری های سازمان گسترش و نوسازی صنایع در استان اردبیل بررسی و پکیج های عملیاتی لازم را جهت آغاز مشارکت های صنعتی ارائه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز