استاندار البرز در مراسم افتتاح همزمان پایگاه های اورژانس هوایی کشور؛

افتتاح کارخانه کیسه خون در البرز از اقدامات هوشمندانه پسا برجام بود/ افتتاح دهکده سلامت البرز در سال ۹۸

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۰:۱۰:۵۱
کد خبر: ۷۱۱۰۷۲
استاندارالبرز در افتتاح همزمان ۶ مراکز پایگاه امداد هوایی کشور با اشاره به افتتاح کارخانه کیسه خون کشور در البرز گفت: این امر از اقدامات هوشمندانه، پس از برجام محسوب می شود چرا که حدود ۸ میلیون کیسه برای صادرات، از پیش برای آن تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان البرز: محمدعلی نجفی صبح شنبه در مراسم راه اندازی و رونمایی ۶ پایگاه جدید اورژانس هوایی کشور به صورت همزمان در البرز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، گفت: این توجه ویژه وزارت بهداشت به البرز و اجرای طرح های کلان در آن وجد و انگیزه ای مضاعف برای ما ایجاد کرده است که موجب پویایی و توسعه بیشتر البرز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز شاهد یک رویداد بزرگ ملی در البرز هستیم افزود: افتتاح ۶ مرکز و پایگاه اورژانس هوایی در کشور نیز از دیگر ثمرات طرح تحول سلامت بشمار می رود.
نجفی در ادامه ضمن اشاره به افتتاح کارخانه تولید کیسه خون کشور در البرز نیز خاطرنشان کرد: در سفر قبلی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز کارخانه تولید کیسه خون در البرز افتتاح شد که این امر نیز از اقدامات هوشمندانه، پس از برجام محسوب می شود چرا که این کارخانه تولید کیسه خون با ظرفیت تولید حدود ۱۰ میلیون کیسه حدود ۸ میلیون کیسه برای صادرات، پیش بینی کرده بود.
 استاندار البرز با اشاره به استقرار مراکز تولید داروهای نایاب در البرز افزود: در حوزه داروهای کمیاب و تجهیزات پزشکی، برندهای ویژه ای در البرز مستقر است و این خود حاکی از پتانسیل های غنی این استان است. 
نجفی همچنین با اشاره به افتتاح پروژه دهکده سلامت در استان نیز افزود: اخیر پروژه دهکده سلامت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در یکی از مناطق ییلاقی البرز کلنگ زنی شد و پس از حدود یک سال شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز