امام جمعه شهرکرد:

تداوم برجام در گرو عمل به شروط رهبری است

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۲:۳۵:۳۶
کد خبر: ۷۱۱۱۳۳
تداوم برجام در گرو عمل به شروط رهبری است
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: مردم ایران تنها در صورت عمل به شروط و خواسته های مقام معظم رهبری حاضر به ادامه همکاری ها در برجام و توافق با دیگر دول این معاهده بین المللی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد افزود: هرچند مقام معظم رهبری در گذشته چشم انداز این معاهده را به تصویر کشیدند و بر رعایت مطالبات دولت ایران تاکید داشتند، اما به این خواسته ها و شروط عمل نشد.

وی گفت: اینک باید از این بدعهدی ها عبرت گرفت و در توافق با اتحادیه اروپا و دیگر کشورهای عضو برجام به این نکته توجه داشت.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: مقام معظم رهبری ماندن در برجام را در گرو رعایت شروط 9 گانه نظیر؛ تضمین فروش نفت ایران، مقابله ایران با تحریم های آمریکایی، تعهد دول طرف مذاکره بر مواد برجام و خروج ایران و تداوم فعالیت های هسته ای در صورت تعلل طرفین دانستند.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، تنها راهکار مقابله با آمریکا را رجعت به گذشته و بزرگداشت ارزش های والای دوران هشت ساله دفاع مقدس نظیر شجاعت، ظلم ستیزی، وحدت و یکپارچگی عنوان کرد.

نکونام همچنین ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: بخشندگی و دستگیری از فقرا از ویژگی های بارز آن حضرت بود و با توجه به گرانی های موجود در جامعه و آسیب هایی که متوجه اقشار ضعیف جامعه است، ترویج این ویژگی و سیره آن حضرت در دستگیری از مستمندان را ضروری دانست.

 

نظر شما