شهردار ارومیه: قطعات پروژه ویلایی ریما به مزایده گذاشته شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۳:۰۰:۴۹
کد خبر: ۷۱۱۱۵۵
شهردار ارومیه: قطعات پروژه ویلایی ریما به مزایده گذاشته شد
شهردار ارومیه در برنامه شهریمیز گفت: قطعات پروژه ویلایی ریما به مزایده گذاشته شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) و نیز رحلت حاج شیخ غلامرضا حسنی  و وداع باشکوه مردم با آن مرحوم، گفت:  همگرایی و فضای همدلی حاکم  در مراسم ارتحال حاج شیخ غلامرضا حسنی بی نظیر و ستودنی  بود که همواره این همدلی و یک رنگی در همه برهه ها تدوام داشته باشد چرا که این همدلی ها توسعه ارومیه و استان آذربایجان غربی را رقم می زند.

وی گفت :  وداع باشکوه  و حضور بی نظیر مردم  از نقاط مختلف کشور بزرگترین درس  برای مسئولانی است که هرکسی رفتار صادقانه بامردم داشته باشد همواره در بین مردم گرامی است .

شهردار ارومیه ازحضور مردم و به ویژه رسانه ملی که نقش بزرگی  را در ایجاد همگرایی و وحدت در مراسم ارتحال شیخ غلامرضا حسنی  ایجاد کردند نهایت تشکر و قدردانی را نمود.

وی در ادامه به خبر اخیر در خصوص ساخت خانه های ویلایی در قالب شهرک در شهر ارومیه اشاره کرد و گفت: در مرحل اول ساخت خانه های ویلایی، در فاز یک در حدوده 50 قطعه به  متقاضیان واگذار می شود که این تعداد قطعه در حال حاضر به مزایده گذاشته شده است .

شهردار ارومیه اعلام کرد: شهروندانی که علاقمند به این گونه ساخت و ساز ها در قالب خانه ویلایی هستند می توانند جهت خرید به اداره املاک شهرداری و یا اداره امور قرارداد  واقع در ساختمان شهرداری مرکزی مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: خانه های ویلایی در ارتفاع 7 متر در مساحتی به میزان 40 هکتار در 400 قطعه در انتهای رودکی پایین از جانوسلو ارومیه ایجاد می شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه پروانه ساخت این تعداد خانه ویلایی اماده است گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به املاک نسبت به خرید قطعه اعلام درخواست و نسبت به ساخت اقدام کنند و در این محدوده از خانه های ویلایی تمام سرانه های خدماتی چون فضای سبز، آموزشی  فرهنگی و ورزشی از پیش در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به بارندگی اخیر و احتمال نشست و ایجاد چاله در برخی معابر بیان کرد: شهروندان می توانند  از طریق تماس با سامانه 137 نسبت به وجود چاله های پیش آمده پس از بارندگیهای اخیر اعلام گزارش  نمایند.

شهردار ارومیه خاطر نشان کرد: همچنین بازرسان مدیریت شهری ارومیه پیوسته در معابر و 23 هزار کوچه شهر ارومیه در حال گشت زنی هستند تا  در صورت وجود چاله، مرمت لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز