رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه:

شهریه‌های نیمسال دانشجویان پیام‌نور ساکن در مناطق زلزله‌زده را صفر کردیم

۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۹:۰۹
کد خبر: ۷۱۱۲۵۷
شهریه‌های نیمسال دانشجویان پیام‌نور ساکن در مناطق زلزله‌زده 
را صفر کردیم
از کلیه ورزشکاران معرفی شده استان به المپیاد کشوری مقام آوردند و چهار نفر از ورزشکاران نظامی هستند که از آنان از سوی دانشگاه پیام‌نور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مراسم تجلیل از ورزشکاران دانشگاه پیام‌نور که در مسابقات المپیاد کشوری ورزشی دانشگاه‌های پیام نور در استان خوزستان، شهر آبادان صاحب رتبه شدند، در دانشگاه پیام‌نور کرمانشاه برگزار شد.

photo_۲۰۱۸-۰۵-۲۳_۱۳-۳۰-۳۷

بهمن سعیدی‌پور رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه در این مراسم در جمع ورزشکاران و خبرنگاران اظهار داشت: شهریه‌های یک نیمسال ۹۶-۹۷ برای دانشجویان پیام‌نور ساکن در شهرستان‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه را  با تلاش‌های صورت گرفته، توانستیم صفر کنیم.

رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه گفت: در ۹ شهرستان استان کرمانشاه که دچار آسیب زلزله شده‌اند به تمامی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های پیام‌نور  تسهیلاتی با نرخ ۴ درصد و به مبلغ ۲۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌ایم.

سعیدی‌پور در ادامه سخنانش افزود:  در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه ۱۵ هزار دانشجو در ۱۴ مرکز و واحد در حال تحصیل می‌باشند، که در بیش از ۸۰ رشته دوره کارشناسی و ۲۷ رشته دوره کارشناسی ارشد دانشجوی در حال تحصیل می‌باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمانشاه تاکیدکرد: برای  بیش از ۹۰ درصد شهریه ها برای حدود شش هزار دانشجو حدود ۴ و نیم میلیارد تومان هزینه شده و هفته گذشته تصویب شد و تخفیف لحاظ گردیده است.

سعیدی پور گفت: کلیه  دانشجویان دوره کارشناسی که دانشجوی بومی مناطق زلزله زده از شهریه معاف شده اند و خبر خوبی برای ۹ شهرستان زلزله زده بوده که در آبان ماه سال ۹۶ دچار آسیب زلزله شده اند.

مهدی کاظمی نفر اول وزن ۱۲۰ کیلوگرم کشتی آزاد، از تیپ نیرو مخصوص ارتش درحاشیه مراسم به خبرنگار برنا گفت: چهار نفر از ۲۰نفر شرکت کننده دردر مسابقات کشوری که در ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری در استان خوزستان(شهر آبادان) در رشته کشتی با برادران از استانهای دیگر کشور به رقابت نشستیم، نظامی هستیم و تقاضا دارم برای شرکت در المپیاد جهانی که قرار است در شهریور ماه به برزیل اعزام شویم، مکاتبات لازم از طریق دانشگاه پیام نور استان و ارتش انجام شود.

کاظمی افزود: نظامیان مقام آوار مسابقات کشوری، عبارتند از مهدی کاظمی تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نفر اول وزن ۱۲۰کیلو گرم- نورالدین رضایی از تیپ ۲۸۱  از پادگان حاجی آباد کرمانشاه، نفر سوم رشته کشتی فرنگی- هوشنگ کاظمی از تیپ شهرستان مهاباد نفر دوم کشتی آزاد و یحیی شکربیگی نفر اول کشتی آزاد از پشتیبانی منطقه یک کرمانشاه می باشند.

لازم به ذکر است:  مقام آوران این دوره از مسابقات به مسابقات جهانی که در شهریور ماه امسال در کشور برزیل برگزار می‌شود، معرفی و اعزام می‌شوند.

در این مراسم از ورزشکاران صاحب عنوان دانشگاه پیام‌نور استان کرمانشاه که در بخش‌های مختلف در مسابقات کشوری در شهر آبادان مقام آورده بودند با اهدای لوح سپاس و هدیه و کاپ تجلیل شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز