دبیر شورای هماهنگی خانه سازمان های مردم نهاد غیردولتی استان مرکزی:

سمن های استان بالاترین رتبه در سطح کشور را دارند

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۷۱۱۳۰۸
سمن های استان بالاترین رتبه در سطح کشور را دارند
دبیر شورای هماهنگی خانه سازمان های مردم نهاد غیردولتی استان مرکزی گفت: 420 سمن در سطح این استان تشکیل شده و براساس پایشی که سال گذشته توسط خانه سازمان های مردم نهاد انجام شد از این تعداد، 180سازمان فعال است.

به گزارش برنا از اراک ، محمد حسین محمدی  در حاشیه نشست هماهنگی همایش ملی قرآن؛ فضیلت، کرامت و فعالیت اجتماعی زنان  افزود: به زودی کتابی به منظور معرفی سمن های فعال در استان تهیه می شود تا ارتباط با این مراکز به سهولت انجام شود. 
وی با بیان اینکه سمن ها بر اساس موضوع و هدف ساماندهی شده اند، ادامه داد: محیط زیست و منابع طبیعی، آسیب های اجتماعی، خیران، سلامت، معلولان، فرهنگ ، علمی و کارآفرینی و حوزه ورزش از جمله سمن های فعال در استان هستند.
دبیر شورای هماهنگی خانه سازمان های مردم نهاد غیردولتی استان اظهار کرد: 9 شبکه برای حضور سمن ها پیش بینی شده اما تا کنون پنج شبکه تشکیل و بقیه سمن ها نیز بعد از برگزاری انتخابات نمایندگان خود را به خانه سازمان های مرم نهاد معرفی می کنند.
محمدی با اشاره به فعالیت حدود 20 هزار نفر در سمن های استان مرکزی گفت: سمن های خیران، سلامت و محیط زیست بیشترین عضویت را دارند.
وی با تاکید بر کیفیت فعالیت های سمن ها افزود: سمن های استان مرکزی همواره بالاترین رتبه در سطح کشور دارند و درشاخص هایی همچون مشارکت از استاندارد کشوری بالاتر هستند.
محمدی افزود: زنان با حفظ ارزش ها توانسته اند در فعالیت های اجتماعی به ویژه در سمن ها حضور گسترده ای داشته باشند و برگزاری همایش به نام زن تکریم مقام والای آنها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز