دو مؤلفه اصلی و تأثیرگزار ورزش و جوانان نقش مهمی در تحقق حمایت از کالای ایرانی دارد

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۵:۲۶
کد خبر: ۷۱۱۴۹۰
دو مؤلفه اصلی و تأثیرگزار ورزش و جوانان نقش مهمی در تحقق حمایت از کالای ایرانی دارد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی زمینه عینی و عملی تحقق شعار سال را عزم عمومی و همّتی جهادین در تمامی بخش ها دانست و بر نقش کلیدی دو مؤلفه ورزش و جوانان در حمایت از کالای ایرانی تأکید کرد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از آذربایجان غربی ؛ عبدالله چمن گلی گفت: حمایت از کالای ایرانی در عمل تثبیت زمینه های شغلی را سبب می شود و یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها با مشارکت و آگاهی خودشان قابل حال است.

وی بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی با شعار محقق نمی شود بلکه تولیدکنندگان داخلی در این راستا باید بیشترین مسئولیت را برعهده گرفته و باید تولیدات با کیفیت اعتمادسازی در بازار را برای مصرف کالای داخلی افزایش دهد و این موضوع در بخش ورزش شامل نیازمندی ها و کالاهای ورزشی داخلی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب که توانایی برند شدن در بازار را دارند و هم در بخش نیازهای ضروری جوانان باید بصورت سازمان یافته و پیگیرانه نهادینه شود.
وی ادامه داد: فرهنگ سازی در خصوص خرید کالای ایرانی نیز از دیگر موارد ضروری است که باید با بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: بهره گیری از سلایق و ایده های نو در حوزه تولید داخلی حیاتی است و نباید از آن غافل بود.
چمن گلی گفت: عرصه ورزش می تواند اشتغال زایی گسترده و مناسبی داشته باشد و در راستای حمایت از کالای ایرانی در سال ۹۷ خرید اقلام و نیازمندی های ورزشی برای اداره کل و هیات های ورزشی و سمن ها با اولویت کالاهای ایرانی و داخلی خواهد بود.
وی ادامه داد: صنعت ورزش در دنیا بعنوان یکی از پول سازترین صنعت ها نیاز به نیازسنجی اقلام ضروری ، طراحی و تولید و سپس معرفی با پشتوانه برندسازی دارد و لذا باید در جهت ارتقای کیفیت کالای ورزشی ایرانی، بیش از پیش به استانداردسازی کالاهای ورزشی و همراهی دستگاه ها و نهادهای متناظر از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملی استاندارد اهتمام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خاتمه افزود : روسای هیات های ورزشی و تصمیم گیران حوزه ورزش و جوان باید بدانند که راه اصولی مبارزه با مصرف بی رویه کالاهای خارجی و مقابله صحیح با بحرانهای بیکاری و گامی جدی در راستای اشتغالزایی پایدار بخصوص در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان، مصرف کالای داخلی است که می تواند زمینه ساز توسعه و رشد اقتصادی کشور را فراهم کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز