مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان در ارومیه در حال برگزاریست

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۶:۱۵
کد خبر: ۷۱۱۴۹۲
مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان در ارومیه در حال برگزاریست
مسابقات والیبال ساحلی جام رمضان که برای نخستین بار زیر نور مصنوعی در ارومیه برگزار می شود، پنجشنبه شب با حضور 12 تیم از استان های مختلف کشور در زمین های والیبال ساحلی مجموعه ورزشی 6 هزار نفری این شهر آغاز شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی : در نخستین شب این مسابقات که با وجود بارندگی شدید مورد استقبال صدها تماشاگر ارومیه ای قرار گرفت، چهار دیدار به انجام رسید که طی آن تیم فروشگاه جواهر 2 بر یک اوبا را شکست داد، شهدای طلاتپه با همین نتیجه دانشکده طباطبایی را از پیش رو برداشت، قطعات خودرو الما 2 بر یک برابر مینی بوس تلفنی باختر پیروز شد و منطقه آزاد ارس در 2 ست متوالی بر دانشگاه آذرآبادگان چیره شد.

در مرحله مقدماتی که به صورت دوره ای با برگزاری 20 بازی به انجام می رسد، هر شب چهار دیدار برگزار خواهد شد و تا هیجدهم خرداد سال جاری ادامه می یابد.
پس از پایان دیدارهای دوره ای و مشخص شدن چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) به مدت یک هفته تعطیل است و سپس دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال شب 24 خرداد ماه برگزار خواهد شد تا جایگاه تیم های اول تا چهارم مشخص شود.
دور مقدماتی مسابقات والیبال سالنی جام رمضان ارومیه نیز از 29 اردیبهشت ماه با حضور 16 تیم در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست آغاز شده است و تا 28 خرداد سال جاری ادامه می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز