استاندار کرمان :

شفافیت اقتصادی خوبی در استان وجود دارد

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۴:۳۰
کد خبر: ۷۱۱۶۳۸
شفافیت اقتصادی خوبی در استان وجود دارد
استاندار کرمان با اشاره به اینکه شفافیت اقتصادی خوبی در حوزه بودجه در این استان وجود دارد گفت: رعایت عدالت اصل اساسی در توزیع بودجه ها است که این مهم همواره در کرمان مورد توجه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علیرضا رزم حسینی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان گفت: ظرفیت هایی در راستای اجرای تبصره پنج پیش بینی شده که در حقیقت بودجه تعهدی است که در سالهای بعد نیز ادامه خواهد یافت و انتظار می رود مدیران در این راستا توجه لازم را داشته باشند.

وی به موضوع کمک های فنی و اعتباری نیز اشاره کرد و ادامه داد: باید به شکلی اقدام شود که نهایت کارایی و نتیجه بخشی را در این حوزه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه در مجموع هفت درصد افزایش داشته است گفت: بودجه اختصاص یافته به حوزه ورزش و سلامت از سوی دولت، قابل توجه و در سال گذشته نیز همینگونه بوده است.

رزم حسینی به موضوع خشکسالی نیز اشاره و بیان کرد: امسال در حوزه کشاورزی شمال استان کرمان بیشترین خسارت را داشته ایم و نشستی را با مسئولان مربوطه در سطح کشوری برای رفع مشکلات این حوزه برگزار خواهیم کرد و از وزیر مربوطه نیز خواسته ایم که ستاد بحران ملی را در آن رابطه تشکیل دهند.

وی گفت: در شرایط ویژه ای قرار گرفته ایم و احتمال افزایش تحریم ها وجود دارد و برای رفع مشکلات این حوزه باید تصمیمات مطابق با بازار اخذ شده و از افزایش نرخ های بدون مجوز نیز جلوگیری شود.

استاندار کرمان افزود: مدیران باید شرایط کنونی را به درستی مدیریت کنند تا آثار امنیتی برای استان به دنبال نداشته باشد.

وی بیان کرد: تا جایی که امکان دارد باید رضایت مردم را جلب و با روی خوش با آنها صحبت کرد تا ارتباط مدیران با مردم افزایش یابد.

وی گفت: مدیران باید حرف های مردم را بشنوند و در راستای رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.

 

نظر شما