استاندار البرز:

فقط با اقدامات ظاهری نمی توان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۹:۳۳
کد خبر: ۷۱۱۶۵۸
فقط با اقدامات ظاهری نمی توان یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت
شهدا گنجینه های ارزشمند نظام اسلامی بوده که با برگزاری کنگره ها و یادمان ها ، ضمن پاسداشت، نام و یاد این عزیزان گرامی داشته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمدعلی نجفی روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی سرداران شهید البرز  گفت : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با توجه به شرایط حساس کشور ضروری است.

وی ادامه داد: البرز سبقه ارزشمندی در دوران دفاع مقدس دارد که بر این اساس با برگزاری چنین کنگره ای به مقام شامخ شهدا، ایثارگران و آزادگان این استان نیز ارج نهاده می شود.

استاندار البرز اضافه کرد: در این کنگره می توان با تبیین و تشریح سلحشوری های دلاورمردان، فضای ایثار و از خودگذشتگی را برای تمام اقشار جامعه و به ویژه جوانان، تداعی کرد.

وی گفت: جلسات برگزاری کنگره سرداران شهید با روند عملیاتی و اجرایی پیش می رود تا در موعد مقرر تمام برنامه ها اجرایی شده باشد.

نجفی افزود: تنها با اقدامات ظاهری نمی توان یاد وخاطره شهدا را گرامی داشت بلکه با اقدامات فرهنگی و ترویجی، چهره معنوی شهرها نیز زیبا خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون با توجه به شرایط موجود از شهرداری بیشتر درحوزه اقدامات سخت افزاری انتظار همکاری داشته و بخش های فرهنگی را در دستور تکالیف سایر دستگاه ها قرار داده ایم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: شان، منزلت، ایثار و رشادت های شهدا بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا دوران دفاع مقدس را به خوبی تجربه کرده ایم.

وی برگزاری کنگره سرداران شهدا را فرصتی مغتنم برای مجموعه استان دانست و ادامه داد: برای این امر عزم جدی باید داشت و از تمام ظرفیت های استان استفاده خواهیم کرد.

مردم استان البرز در دوران دفاع مقدس بیش از 6 هزار تن از بهترین عزیزان خود را تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

 

نظر شما