برنا گزارش می دهد؛

استان البرز از ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج وارد رنکینگ میزبانی رویدادهای جهانی می شود/ مجموعه ورزشی انقلاب کرج در ایستگاه افتتاح

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۰:۱۲
کد خبر: ۷۱۱۶۷۱
استان البرز  از ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج وارد رنکینگ میزبانی رویدادهای جهانی می شود/ مجموعه ورزشی انقلاب کرج در ایستگاه افتتاح
مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج بعنوان یکی از پایگاه های اصلی جوانان ورزشکار این روزها با شتاب تر از قبل در مرحله تکمیل قرار دارد تا به ایستگاه افتتاح در دهه فجر برسد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری برنا - استان البرز: استان البرز که بعنوان یکی از استانهای ورزشکار خیز در کشور از آن یاد می شود، با حضور ۶۴ ورزشکار عضو، در تیم های مختلف ملی و ۴۸ هیئت فعال ورزشی، یکی از استانهای سکو دار در رقابت های ملی و بین المللی بشمار می رود و همین امر نیز نیاز بیش از پیش به توسعه زیرساخت های ورزشی را می طلبد. کمبود سرانه های ورزشی البرز نیز طی این سالها همواره به عنوان عمده دغدغه مسئولان ارشد استان از مدیران ملی مطالبه شده است؛ تا اینکه با قرارگیری نام البرز در ردیف لیست اعتبارات استانها نیازمند به توسعه سرانه های ورزشی؛ تکمیل مجموعه ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج در دستور کار قرار گرفت تا پاسخگوی نیازهای ورزشی جوانان این استان باشد.

پروژه در حال احداث ورزشگاه انقلاب کرج که چند سالی می شود کلید خورده، این روزها در کارگاه عملیات عمرانی، بی وقفه در مسیر تکمیل تا ایستگاه افتتاح قرار دارد.هفته گذشته نیز به همین منظور مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بازدیدی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه داشت و از اهتمام ویژه برای تکمیل و تجهیز یکی از مهمترین مراکز ورزشی کشور در البرز خبر داده بود.

در امتداد این بازدیدها و سرکشی ها؛محمدعلی نجفی استاندارالبرز نیز امروز عصر را در قالب کمیته فنی استان، بصورت میدانی پای این مجموعه ورزشی حضور پیدا کرد تا از نزدیک روند پیشرفت فیزیکی آن را ارزیابی کند و وضعیت سازه ها و احداث بناهای موجود را از منظر کارشناسان فنی مورد بررسی قرار دارد.

پیش بینی جایگاه ۶ هزار تماشاچی در مجموعه انقلاب اسلامی کرج

امیرغفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه بازدید امروز استاندار از مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج گفت: در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج، کلیه زیرساخت های ورزشی دیده شده و  پیمانکار این پروژه نیز به جد در صد تکمیل هر چه سریعتر این مجموعه ورزشی است.

۱۵ هزار متر زمین ورزشی با ۲ هزار متر فضای سبز مختص ورزشکاران

غفرانی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصدی این پروژه افزود: مساحت کل ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج ۱۵ هزار مترمربع است که ۱۲ هزار و ۱۰۰ متر آن را فضای سرپوشیده و ۲ هزار و ۷۰۰ متر نیز فضای سبز اطراف این ورزشگاه را در بر می گیرد.

طراحی پروژه ای متناسب با میزبانی رقابت های بین المللی ورزشی

وی با بیان اینکه ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برای میزبانی رقابت های بین المللی طراحی شده است؛ افزود:سالن های چند منظوره سرپوشیده از جمله سالن والیبال، بسکتبال، فوتبال و... در این مجموعه پیش بینی شده و در طراحی های این مجموعه نیز ورودی تیم ها در ضلع شمالی و ضلع غربی نیز برای ورود تماشاچیان تدارک دیده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به تجهیز این ورزشگاه به سیتم گرمایش و سرمایش گفت:علاوه بر ایجاد فضاهای مناسب اداری، اتاق پزشک، سالن بدنسازی، سالن اختصاصی مربیان و اتاق داوران، رختکن ویژه برای تیم ها و.. نیز در مجموعه انقلاب کرج دیده شده است.

غفرانی گفت: با افتتاح سالن ۶ هزار نفری انقلاب کرج می‌توانیم میزبان رقابت‌های بزرگ جهانی و کشوری باشیم و رویدادهای مهم جهانی، آسیایی و بین‌المللی  را میزبانی کنیم.

برای تکمیل مجموعه ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان هزینه شده و طبق قول پیمانکار دهه فجر سالجاری افتتاح خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز