مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه:

۳۱ درصدی صادرات کرمانشاه در دو ماهه نخست سال‌جاری افزایش یافت

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۱۱۷۱۷
۳۱ درصدی صادرات کرمانشاه در دو ماهه نخست سال‌جاری افزایش یافت
امسال در دو ماهه نخست سال‌جاری 422 میلیون و 667 هزارو 278 دلار کالا به وزن 936 هزار و 252 تن از گمرکات و بازارچه‌های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ خلیل حیدری گفت: 224 میلیون و 454 هزارو 12 دلار با وزن 588 هزار و 407 تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی ، پرویزخان و پاوه  اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال از نظر ارزش 49 درصد و از حیث وزن 22 درصد افزایش داشته است که نسبت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش 31 درصد افزایش داشته و از حیث وزن نیز 16 درصد رشد داشته است.

وی افزود: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت  198 میلیون و 213 هزارو 266 دلار کالا را  با وزن 347 هزار و 845 تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده‌اند .

  مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده نایلون پلاستیکی، گرید لوله به صورت پودر، لوازم خانه داری و پاکیزگی، هندوانه تازه، ظروف پلاستیکی، خربزه ، کولرهای آبی، جوال و کیسه برای بسته‌بندی کالاازنوارپلی اتیلن یاپلی پروپیلن، ظروف ملامین و یکبار مصرف، سیمان، رخام پولیش داده شده، انواع بستی، عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می‌شود.

حیدری افزود: دردو ماهه نخست سال 1397 در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 22 کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز