خادمی در دیداربا خانه احزاب:

در انتصابات باید کسانی انتخاب شوند که همراه و همفکر دولت باشند/تاکنون درانتصابات از نظرات مشورتی استفاده کرده ایم

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۹:۲۰
کد خبر: ۷۱۱۸۸۱
در انتصابات باید کسانی انتخاب شوند که همراه و همفکر دولت باشند/تاکنون درانتصابات از نظرات مشورتی استفاده کرده ایم
استاندارلرستان گفت:برای توسعه سیاسی راهی جز تشکیل احزاب نیست.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سید موسی خادمی در دیدار با خانه احزاب اظهار کرد: کسانی که کار سیاسی می‌کنند انسان‌های ارزشمندی هستند، چراکه این کار هزینه‌ دارد.

وی افزود: در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از هر گروه و سلیقه‌ای حضور دارند و این نیز ارزشمند است.

خادمی با بیان اینکه حزب در ایران به خوبی رشد نیافته و تقویت نشده ‌است، تصریح کرد: در ایران با توجه به تلاش‌هایی که می‌شود حزب به عنوان چیزی که دوست داریم باشد، فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت حزب جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب،خاطر نشان  کرد : بزرگان نظام که در این حزب فعالیت داشتند، به دلیل مشکلاتی که وجود داشت با دستور حضرت امام(ره) تعطیل شد.

خادمی بیان  کرد: بسیاری از صاحب‌نظران و کسانی که در این مسیر صاحب تجربه هستند اعتقاد دارند که راهی جز تشکیل حزب و حرکت به سمت جریان حزبی نیست.

وی ادامه داد: به دلایل مختلف تاکنون این مهم شکل نگرفته است، اما باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا به نتیجه رسید.

خادمی  با اشاره به اینکه هر حزبی افکار و دیدگاه‌های خاص خود را دارد، تاکیدکرد: در ایران همه احزاب و گروه‌ها نظرات یکدیگر را تکرار می‌کنند اما به لحاظ حزبی مخالف یکدیگر هستند.

وی تشکیل خانه احزاب را حرکت در مسیر این جریان برشمرد وگفت: امیدواریم بتوانیم از نظرات و ایده‌های اعضای این خانه استفاده کنیم.

 خادمی با اشاره به انتصابات در استان، افزود: انتصابات بیشتر مربوط به کارهای مدیریتی است و باید کسانی انتخاب شوند که همراه و همفکر دولت باشند.

استاندارلرستان  با بیان اینکه در انتصابات قطعا از نظرات مشورتی استفاده می‌کنیم و این مسئله تاکنون رعایت شده است، گفت: در نهایت با نگاه سیستمی، مدیران انتصاب می‌شوند و از همه استعداد‌ها و ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز