امسال ۵۰ طرح صنعتی در استان به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۱:۴۴
کد خبر: ۷۱۱۹۹۳
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۹۱۷ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری حدودا ۱۳ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰ هزار و ۷۳۲ نفر در استان در دست اجرا است، گفت: برای امسال ۵۰ طرح هدف‌گذاری شده که به بهره‌برداری برسند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سیدنعیم امامی گفت : امسال تاکنون ۳۸ جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

امامی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای ۳۸ جواز صادر شده ۹۵۶ میلیارد ریال بوده که این میزان سرمایه‌گذاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده جوازهای صادر شده در رسته‌های صنایع معدنی کوچک، صنایع شیمیایی، پلیمری‌، لوله و بسته‌بندی بوده است.

امامی با اشاره به وجود یک هزار و ۸۰ واحد صنعتی در استان در قالب ۲۰ شهرک صنعتی، تصریح کرد: از این تعداد ۸۰۰ واحد صنعتی در نواحی صنعتی و شهرک‌های صنعتی و مابقی بیرون از شهرک‌های صنعتی قرار دارند که ۸۰۰ واحد صنعتی به طور متوسط با ۵۰ درصد از ظرفیت تولید فعالیت می‌کنند.

امامی گفت: در سال گذشته ۵۰ واحد راکد و تعطیل با سرمایه‌گذاری ۷۴.۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۵۷ نفر، مجددا احیا و به بهره‌برداری رسیدند.

وی با اشاره به اینکه ۹۱۷ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری حدودا ۱۳ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۰ هزار و ۷۳۲ نفر در استان در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: برای امسال ۵۰ طرح هدف‌گذاری شده که افتتاح می‌شوند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اینکه عمده طرح‌های مورد بهره‌برداری امسال در زمینه‌های صنایع فلزی، کانی‌های غیر فلزی، معدنی، چوب و پتروشیمی هستند، گفت: مهم‌ترین طرح قابل افتتاح تا پایان سال جاری پتروشیمی لردگان با سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز