رییس هیئت تکواندولرستان:

شورای عالی ورزش استان در سطح شهرستانها فعال شود/ مشاور ورزشی استاندار منصوب شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۸:۳۲
کد خبر: ۷۱۲۱۰۲
شورای عالی ورزش استان در سطح شهرستانها فعال شود/ مشاور ورزشی استاندار منصوب شود
جافر وفایی گفت: با توجه به اهمیت شورای عالی ورزش استان اما در گذشته آن گونه که باید به جلسات ومصوبات این شورا توجهی نشده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛وفایی روز دوشنبه درجلسه  شورای عالی ورزش لرستان با بیان این مطلب ،اظهار کرد: انتظار می‌رود برگزاری جلسات شورای عالی ورزش در اولویت اقدامات مدیریت ارشداستان قرار بگیرد واعضای شورا برای این جلسه ارزش قائل  شوند و اقدامات  آن را موردتوجه قرار داده  تا شورای عالی ورزش لرستان  به جایگاه اصلی خود برسد .

وی برلزوم برگزاری شورای عالی ورزش در سطح  شهرستان‌هاتاکید کرد وافزود: تشکیل شورای عالی ورزش در سطح شهرستانها باعث توسعه ورزش در سطوح مختلف شهرستانی خواهدشد ولیکن  این مهم هنوزتحقق پیدا نکرده است.

رییس هیئت تکواندو لرستان خواهان حضوربیشتر ونقش پررنگ استاندارلرستان  در حوزه ورزش  استان شد وگفت: این موضوع مهمترین مطالبات حوزه ورزش استان بوده و حضورمستقیم ونقش بیشترمدیریت ارشد استان زمینه را برای فعالیت سایر مدیران فراهم خواهدکرد.

وی  مشکلات مالی را  بزرگ‌ترین چالش هیئت‌های ورزشی در استان عنوان کردوبا بیان اینکه  دستگاه‌های اجرایی  باید هیئت های مختلف ورزشی را موردحمایت مالی قرار دهند، خاطر نشان کرد: با توجه به عدم بخش خصوصی قدرتمند در استان در این راستا  باید  سهم دستگاه‌های اجرایی را  مشخص کرد.

وفایی برلزوم انتصاب مشاور ورزشی در حوزه استانداری تاکید کرد و یادآورشد: باتوجه به فعالیت مشاوران استاندار در حوزه‌های مختلف هنوز  اقدامی در خصوص  انتصاب مشاور ورزشی توسط استاندار لرستان صورت نگرفته است که با توجه به تاثیر مشاورورزشی استاندار در ارتباط بیشتر جامعه ورزشی با مدیریت ارشد استان  انتظار داریم هرچه سریع‌تر این مطالبه حوزه ورزش استان  محقق شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز