معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمانشاه:

کرمانشاه از امروز بارانی می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۵:۵۴:۵۴
کد خبر: ۷۱۲۱۶۱
کرمانشاه از امروز  بارانی می‌شود
گرما ادامه دارد و بارش رگباری حاصل از این سامانه منحصر به نقطه خاصی از استان کرمانشاه نیست و در هر منطقه‌ای ممکن است رخ دهد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ورود سامانه ناپایدار به جو کرمانشاه باعث رگبار، تگرگ و حتی آبگرفتگی معابر در برخی نقاط این استان می‌شود.

علی محمد زورآوند معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اعلام خبر بالا، افزود: سامانه ناپایداری از بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، هشتم خرداد) وارد کرمانشاه خواهد شد که تا شنبه هفته آینده (12 خرداد) جو استان کرمانشاه را تحت تآثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: این موج باعث رگبار، تگرگ و حتی آبگرفتگی معابر در نقاط مختلف استان کرمانشاه خواهد شد، اما بارش‌های حاصل از آن چندان قوی نیست.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش رگباری حاصل از این سامانه منحصر به نقطه خاصی از استان کرمانشاه نیست و در هر منطقه‌ای ممکن است رخ دهد.

 زورآوند ادامه داد: نمود فعالیت‌های این موج ناپایدار در روزهای چهارشنبه و جمعه بیشتر خواهد بود.

وی افزود: فعالیت این سامانه ناپایدار تأثیر چندانی بر روی دمای هوای استانکرمانشاه  نخواهد داشت و همین روند افزایش تدریجی دما ادامه می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: میانگین بارش‌های استان کرمانشاه در سال زراعی جاری  532.8 میلی‌متر است که نسبت به پارسال 21 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 16 درصد رشد داشته است.

زورآوند ادامه داد: امسال بیشترین بارش مربوط به پاوه به میزان 909 میلی‌متر و کمترین بارش هم از سومار به میزان 330 میلی‌متر است.

وی افزود: در این مدت در شهر کرمانشاه نیز 433 میلی‌متر بارندگی داشتیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز