در دیدار استاندار با وزیر راه مطرح شد؛

آزادسازی ادامه پروژه همت ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ پیشرفت ۹۰ درصد ایستگاه های قطار برقی کرج - هشتگرد/ آزادراه تهران-کرج-هشتگرد نیازمند ۳۲ میلیارد تومان بود

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۹:۵۰:۰۸
کد خبر: ۷۱۲۲۴۵
آزادسازی ادامه پروژه همت ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد/ پیشرفت ۹۰ درصد ایستگاه های  قطار برقی کرج - هشتگرد/ آزادراه تهران-کرج-هشتگرد نیازمند ۳۲ میلیارد تومان بود
استاندار البرز در دیدار با وزیر راه و شهرسازی نیازها و مطالبات استان را بمنظور توسعه راه ها در میان گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری برنا: محمدعلی نجفی در دیدار با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی گفت: این استان بار سنگین ترافیک ملی را به دوش دارد و توسعه راه های این استان می تواند بخشی از موانع را تسهیل کند.
 تکمیل ادامه آزاد راه تهران - کرج - هشتگرد نیازمند ۳۲ میلیارد تومان اعتبار است
وی ادامه داد: آزادراه تهران-کرج-هشتگرد در اکثر مواقع با ترافیک سنگینی دارد که بر این اساس ضرورت دارد در اسرع وقت طرح تعریض آن اجرایی شود که این امر نیازمند اعتباری حدود ۳۲ میلیارد تومان است.
 نجفی با اشاره به مسکن مهر و مشکلات و موانع آن در البرز، گفت: در این خصوص از وزارت راه و شهرسازی انتظار مساعدت ویژه ای می رود چراکه همچنان در زیرساخت ها، ضعف جدی وجود دارد.
 قطار برقی کرج-هشتگرد اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان نیاز دارد

وی با تاکید بر اهمیت قطار برقی کرج-هشتگرد در جهت تسهیل در تردد مردم افزود: عملیات ساختمانی ایستگاه های این طرح بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته و اکنون برای تجهیزات برقی و مکانیکی قطار برقی کرج-هشتگرد اعتباری حدود ۷۰ میلیارد تومان نیاز است.

اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی برای تکمیل ادامه بزرگراه همت
 
استاندار البرز اضافه کرد: ادامه بزرگراه همت در البرز با روند مطلوبی در حال تکمیل است همچنین اکنون بخشی از تملک ها در این مسیر صورت گرفته و در جهت تحقق باقی آزادسازی مسیر، ۱۲ میلیارد تومان اعتبار باید صرف شود.
 
در این دیدار، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، بر لزوم توسعه راه ها و تقویت زیرساخت های این حوزه تاکید کرده و ایجاد بستری برای تسهیل در تردد مردم از راه های پرتردد البرز را با مساعدت های ملی ضروری دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز