نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

هویت اسلامی مهمترین مولفه رفع چالش های فرهنگی در جامعه است

۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۴۰:۴۳
کد خبر: ۷۱۲۴۶۵
هویت اسلامی  مهمترین مولفه رفع چالش های فرهنگی در جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: توانمندسازی نیازمندان و تکیه بر باروری استعدادهای مهارتی و فکری این قشر، کلید رفع فقر در جامعه است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نشست شورای اداری استان مرکزی، افزود: برنامه های حمایتی دستگاه های انقلابی و حاکمیتی به نیازمندان باید مبتنی بر مهارت و کارآفرینی باشد و از وابستگی آنان به نهادهای حمایتی پرهیز شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: هویت اسلامی از مهمترین مولفه های رفع چالش های فرهنگی در جامعه است و حلقه مدیریتی کشور، نهادهای آموزشی و فرهنگی و رسانه ها باید بیش از پیش در حفظ و گسترش هویت عظیم اسلامی، انقلابی، استقلال و آزادی که با خون شهدا رنگین شده است در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه اراک، شناسایی و گسترش هویت اسلامی - ایرانی در جامعه و نسل جوان را از ماموریت های مهم مدارس و دانشگاه های استان و کشور دانست و گفت: با سرمایه گذاری در این بخش می توان در برابر توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کرد.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: اسلام برکات زیادی را برای ایران اسلامی داشته است که یکی از مهمترین آن ها وجود مفاخر، شهدا و در راس آنان امام خمینی(ره) در این استان است.

وی یاد آور شد: رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا چهره پلید خود را به جهان اسلام نشان دادند و در روز قدس امسال متحدتر از گذشته از موازین اسلامی و ملت مظلوم فلسطین حمایت می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز