ستاد ساماندهی امور جوانان

جلسه اشتغال و کار آفرینی در شهرستان پارس آباد برگزار شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۰۷:۳۴:۰۰
کد خبر: ۷۱۲۵۹۴
جلسه اشتغال و کار آفرینی در شهرستان پارس آباد برگزار شد
علایی فرماندار پارس آباد :مسئولین و دستگاههای اجرایی باید برنامه ای منظم برای ازدواج و اشتغال و مسکن و اوقاغت فراغت جوانان داشته باشند

به گزارش برنا،دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد با حضور علایی فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان روز چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. در ابتدای جلسه  فرماندار  ضمن تبریک سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و با توجه به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت : زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

علی علایی فرماندار شهرستان گفت: شهرستان پارس آباد از بزرگترین شهرهای استان و دارای جمعیت جوان است. جوان بودن جمعیت شهرستان مستلزم برنامه ریزی دقیق برای آینده آنها ست و مسئولین و دستگاههای اجرایی باید برنامه ای منظم برای ازدواج و اشتغال و مسکن و اوقات فراغت جوانان داشته باشند .
علایی افزود: دولت تدبیر و امید با تسهیلات کم بهره اشتغالزایی برای جوانان گام موثری در جهت رفع بیکاری برداشته است و ما نیز باید در قراردادهای شرکت های کشت و صنعت مغان و پارس با پیمانکاران استفاده از نیروهای بومی را در اولویت قرار دهیم .
ایشان در جای دیگری از سخنانشان به جوانانی که قهرمانان ورزشی هستند اشاره کرده و گفت:باید نیازهای قهرمانان را برآورده کنیم تا آنان با خیال راحت در میادین ورزشی حضور یابند.
سید کلان رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره درسال 96 وبرنامه های هفته جوان سال جاری گفت: با حل معضل بیکاری و اشتغال جوانان مسائل دیگر جوانان از جمله ازدواج و مسکن و مشکلات پیشروی جوانان حل خواهد شدو به تبع آن آسیبهای اجتماعی نیز کاهش می یابد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز